26.9.07

Jeg har blitt tagget


Reglene er at jeg skal fortelle 7 ymse ting om meg selv


1. Jeg er litt jålete...tjihi.. Denne dama går ikke i butikken eller på jobb uten at I.D pudderet, mascaraen og clarins lipbalmen er på ( i tilegg til rouge, eyelinerlipliner og øyeskygge..he he, ja det tar litt tid før jeg er klar til å dra om morgenen)

Jeg elsker sminke...sånn er det bare (¨,)

2. Når jeg er i dårlig humør så ...shopper jeg! Det hjelper alltid. Da får jeg tankene bort fra det som plager/irriterer meg ..Det er gjerne ikke rare tingen jeg ender opp med, det kan være alt fra vaskekluter til en singlet fra HM

3. Jeg er gammel hestejente som drømmer om den dagen jeg skal ta opp den hobbyen igjen.

4. Dette punktet hører nok sammen med det forrige...jeg ønsker meg et idyllisk småbruk med stall og hønsegård

5. Jeg elsker å reise, men sliter med flyskrekk. Jeg tror alltid at flyet skal dette ned! Det er skikkelig krisemaksimering i hodet hele tiden under en flyreise. Jeg er veeeldig taknemlig for vinglasset jeg får på flyet..hehe

6. For 3 år siden sto jeg på slalomski for første gang..det er kjempe gøy men jeg takler dårlig å kjøre stolheis. jada enda en fobi... Så da blir det T krok i barnebakken for mor da...ikke alltid like gøy spør du meg..men gutta i huset får seg noen gode lattere ...halloo ...hvor er empatien i familien min? Ikke nok med det men neste familieferie går til Østerike for å stå på ski....say no more ;) de har visstnok gode SPA der ..

og tilslutt nr. 7: April er årets beste måned! Ikke fordi det er bursdagmåneden min ( for hvem setter vel pris på bursdagene etter at en har fyllt 40?) men fordi jeg elsker lukta i naturen , se etter vårtegn, plukke hvitveis og kjenne at energien kommer tilbake sammen med de lengre dagene, klargjøring av båten og tanken på at sommeren ligger foran oss ....deilig!!



Et minne fra sommeren som var..

Dette bildet tok jeg fra cablecar'n i San Fransisco. Det er oakland bay bridge som kan skimtes i bakgrunnen. Her var vi på vei til den norske sjømannkirken.
Vi drakk kaffe og spiste vafler der som seg hør og bør
Det ble en kjempeflott opplevelse i vakre omgivelser og super hyggelige mennesker på sjømannskirken

12 kommentarer:

Koselig koselig sa...

Hei LIne, så morsomt å lese om deg :)))
Åh så heldig du er som skal til Italia nå da! Må vente nesten et helt år her i gården før juni og La France, la Riviera, Provence, vin rouge, vin blanc bla bla bla ;)
Alfa Romeo høres sexy ut, regner med at dere drar "barneløs" nå???

Jeg trener på gamle Progym, eller lifeclub som det heter nå og stortrives. Jeg må ha aktivitet, men akkurat denne uken har jeg ikke vært i form så da har jeg ikke vært såå aktiv. Kun skole! Deilig med høstferie nå ja, men jeg har masse lekser (frivillig hihehe)

får vi se det du syr på kurset forresten??? Hvis jeg ikke går videre med regnskap neste år skal jeg jammen meg melde meg på blomsterkurs hos FU her i Sfj. Det ser kjempemoro ut det også :)

ha en riktig god tur til Bergamo og Gardasjøen! Tips: Boka Det er ikke farlig å fly, min lifesaver hver gang!!! Det og vin!

Mor Grethe sa...

Huff, du skulle sett meg noen ganger når jeg går på butikken, jeg kan se ut som et takras. Du minner meg om ei venninne av meg som har fobier for alt. Flyskrekk, høydeskrekk, foreldremøte-skrekk, lyn og torden-skrekk osv....osv. Her på innlandet er det enda ei uke til høstferie, men du får kose deg med høstferien din i Italia. Vår familie har veldig lyst til å reise til Italia neste sommer, så jeg gleder meg til å lese om erfaringene og opplevelsene dine.
God tur Line

Anemone sa...

Trivelig og morsom lesning. Nå føler en at en kjenner deg litt bedre vet du. Men flyskrekk du som reiser så mye, den var litt rar i grunn.
Min mor har alltid vært redd for å fly også, og vi har faktisk prøvd ALT for å få henne til å slappe av : vin, cognac, piller, psykolog, hypnose og flyskrekk kurs. Ingenting hjelper :-(

God tur til Gardasjøen. har vært der og helt kjempe, selv om jeg for min del liker Como litt bedre. men bare en liten tur med en Alfa Romeo det.
Ha en helt tipp topp tur og kos dere nå skikkelig der nede. Håper for min egen del at du tar litt bilder og deler med oss når du kommer tilbake.

Klem fra meg, med ønske om en super høstferie.

Olstad sa...

Så flink du hadde vært til å finne 7 underholdene og beskrivende sannheter om deg selv.

Synes det var mosomt å lese at du hadde vært hestejente.

God ferie, håper dere får det fint i Italia.

Karna sa...

Du må ha en kjempe fin høstferie, og kose deg i Italia!!!! Kunne godt tenkt meg en tur der selv....

Ellie sa...

Ville bare få ønske deg en god tur til Italia! Hvis dere ikke har vært i Verona før, må jeg bare få anbefale en dagstur dit. Det er en så nydelig by, og den ligger ikke langt fra Gardasjøen. Bare en liten svipptur i en Alfa Romeo:-). Selv tok jeg bussen fra Garda dit, og det var veldig greit. Ellers er det jo mange fine steder langs Garda-sjøen, da. Håper dere får en koselig ferie!

Lilly sa...

Morsomt å lese:)) Men dette var jo bare sjarmerende;)
Også er jeg bare SÅ misunnelig på den Italia turen, men tror jeg likte det at det var impuls selve oppholdet! KOS dere masse, og dere kan jo alltids leie FIAT...hehe:)

moderncountry sa...

Å så koselig da!! Du sitter kanskje i Italia allerede og koser du da :) Ja, temperaturene der er jo mye bedre enn i Norge, oh, som jeg elkser Italia! aj, maten,naturen og bare det kulturelle, misunner deg som rakkern her altså, hehe :) Men, du var jo redd for å fly? Ja, ser du er ute på vift rett som det er i både USA og nå Italia, da er du modig! Jeg har også flyskrekk, men klarer og reise frem og tilbake til Norge da, men da er det nok og. Er sååå glad når jeg kan spurte ut flyet igjen, hehe..Kos deg masse Line!! Klem fra Aina (",)

Mia sa...

Ja, dette var da morsom lesing! Jeg er heller ikke så glad i å fly, spesielt hvis det litt turbulens, så der kjenner jeg meg virkelig igjen. Koselig å se bilder fra San Francisco (jeg skal reise dit i slutten av måneden, med flyskrekk og det hele...) Håper du har det toppers i Italia (det skal jo ikke så mye til, for Italia er bare herlig!)

den gode feen sa...

Hei Line. Ja, tenk at nå er du i Italia og nyt livet. Misunner deg ikkje reint lite akkurat. Kjempekjekt å lese dei sju punkta om deg. Eg er også jålete, og går ikkje utfor ei dør utan sminke. Vel, det kan hende eg våger meg ut med søppelet, men det er alt ;)

Kos deg masse!

mona sa...

Så artig å lese om deg ! Og god tur til Italia....heldig,du !! Håper dere får en fin ferie,og at flyturen går bra,du får ta både et og to glass rødt,om det er det som må til !!! Kos dere :)

Mita sa...

Sånn, da vet vi jo litt mere om deg også - flyskrekk ???... Italia - kos deg masse...
Handle, jeg gjør det om jeg er i godt humør og jeg da, både dårlig og godt humør - hjelper uansett det...

Kos deg masse på tur, her er det høstferie neste uke...