5.9.07

Fridag og veskesøm


i dag har jeg sydd en sort linveske med bilde og volang.
Ikke det verste man kan gjøre på en fridag spør du meg..
Imorgen skal jeg på klesdesign-kurset jeg har fortalt om
det blir spennende! rapport kan forventes ;)



litt stusselig med bare ett bilde i dag, så jeg kjører på med bilder fra USA ferien
-hadde tenkt til å spare de til jeg led av bloggtørke men pytt... (da kommer de i reprise..hehe)

Fantastiske Grand Canyon

det var så høyt så høyt...faktisk hele 1650 meter ned til Colorado River som renner laaaaangt der nede


ei skjønn lita stonesquirrel berte knasket fornøyd på noen kjeks som noen tilbød.
Overalt stod det skilter om at det var forbudt å fore eller klappe de ville dyra
De fleste skadene i Grand Canyon var forårsaket av .........ekorn!!! De kan visst bite ganske så hardt

Utenfor rommet vårt stod dette nydelige dyret å koste seg.

10 kommentarer:

Flower Power sa...

Er spent på å høre fra kurset! Det høres utrolig spennende ut:))...
Kos deg!:)

elin1976 sa...

Nei du har jammen rett. Å sy vesker på dager der man har fri må jo bare være så gøy. Så spennende at kurset begynener nå. Håper vi ser resultat av ferdighetene dine på bloggen. Skal bli spennende å følle med. Det høres utrolig gøy ut. Ønsker deg en flott kursdag i morgen og en fin morgen dag likevel. Klemmer fra Elin:O)

Mita`s hjørne sa...

Lykke til på kurset...
Veska er jo bare så nydelig da, er det et egenkomponert mønster du har???
Flotte bilder fra turen deres i USA, blir ikke lei av å se slikke bilder...

Ha en koselig dag...

Line sa...

Mita: Ja veske mønsteret er helt egenkomponert :)

Koselig koselig sa...

Å så koselige bilder fra Grand Canyon! Ja de amerikanske ekornene er noen raringer for seg selv. Når vi var på besøk i Birmingham, Michigan for flere år siden, så jeg veldig mange. Særlig tidlig på morgenen. De fløy som olja lyn over strømledningene med buskehalen etter seg som en pil! hihi.. og du det er bare å kjøre på med USA bilder, blir ALDRI lei!

Skjønn veske også forresten! :)

Håper du blir kjempefornøyd med kurset ditt. Jeg begynner på kurs neste onsdag og det blir kjempespennende!

elin1976 sa...

Nå er jeg ikke lite spendt på hvordan kurset har vært. Begynte dere med en gan gå sy klær eller lærte dere sånne triks som gjør syingen så mye lettere. Hva er det du syr på? Fortell, frotell, fortell:O)

Hulda sa...

Så fin veske, igjen:) Fine bilder fra ferien også, artig å se så mange dyr. Ser du også har kjøpt Franske Stemninger. :) - HERLIG bok! Snart er neste nummer av Vakre hjem på plass, gleder meg!
God helg :)

Embla sa...

Så nydelig veske! Du ser ut til å være ustoppelig når det kommer til vesker. Slipper du aldri opp for nye ideer? Håper kurset ditt var spennende!

Anniche sa...

Hvordan var kurset?
Takk for hyggelig meldin på bloggen , og gooood helg!

Klem ,ps nyyyydelig veske

Anemone sa...

Så morsomt å få se bilder fra turen din. Har gledet meg til det jeg.
Jeg har en kollega som også har vært i Grand Canyon i sommer, og vi har sett masse av bilder derfra. Helt kjempemessig. Tror faktisk det er vanskelig å forestille seg hvor stort det egentlig er. bare ut i fra noen bilder. Synes også det er helt kjempemessig å forstå forfor det har blitt sånn. Så det har vi lest endel om på jobben. Fin måte å lære på.
Ser du har tatt masse fine dyrebilder også. "Damen" med kjeksen var jo bare så søt da. Men du...hva med slanger ?? Kom til å tenke på at der er jo klima og terreng for de udyra der ? Huff og grøss....det hadde vært marerittet mitt.

Ser foresten at du nå har kjøpt "Franske steminiger", ikke sumlet meg til det ennå jeg. Men høsten er lang...og sikkert mørk også. Noe må man lengte etter.
Boka "Franske forbindelser" kjøpte jeg her forleden, og DET er sikkert en noe samme type. Kjempevakker og inspirerende DE LUX.
Kjøpte gjennom en internettbokhandler, mye billigere enn det som er prisen fra disse nettbutikkene her i norge. Den er på dansk, men det forstår en da ganske så godt. Prisen på den du hadde kjøpt var også over 100,- kr billigere. ( Capris.no)

Ha nå en trivelig helg, og så gleder vi oss til referat fra "Designerspiren"...