12.9.07

en plass i solen

Det er så deilig at sommeren ikke har sluppet helt taket ennå!
Det er godt å sitte ute og kjenne solen steke i kinnene utsikt fra tv stuen

i dag har bloggen min fått en make over..

endelig fant jeg ut hvordan jeg setter inn egen header ...jada det var ikke sååå vanskelig, men du verden som tiden flyr når man setter seg ved pc'n for å pusle med sånt

~

til helgen drar vi til Arendal på håndballCup

jeg regner med at jeg får lov av gutta til å ta meg en liten shoppingrunde innemellom alle kampene

men siden det er så lenge siden jeg har vært i Arendal hadde jeg håpet at kanskje noen kan tipse meg om spennende butikker som det er verdt å besøke

og restauranter som jeg kan dra med meg mannen min på om kvelden

14 kommentarer:

Mita`s hjørne sa...

Så koselig at dere har flott vær, her holder vi på å blåse rett vest... og det regner utrolig masse... usj...
Men DET må da bli bedre...
Flott veske du har laget, blir sikkert populær den...
God tur tilArendal, og kos deg masse...

Ha en koselig kveld...

Hjerterommet sa...

Hvor fin veska/lommeboka du har laget;) Du er så flink med detaljer og farve sammensetninger.. Dette kan du..
Jeg lurer også på om du har kunne tenke deg å sy en sminkepung til me..
Kjempe fin ble bloggen din også.. Ja, timene går utrolig fort når man sitter foran pc..
Du får ha en fortsatt fin Onsdag!

Flower Power sa...

Bloggen din ble kjempefin! Jeg funderer også på hvordan jeg skal få en sånn header, men har ikke turt å prøve meg fram enna. Det er som du sier veeeeldig tidkrevende å sette seg inn i sånne nye greier. I hvertfall for en tastevegrer som meg....hehe. Jeg er aldeles håpløs når det gjelder elektronikk....
Lykke til på cup til helga, og lykke til med handlerunde:))

Karna sa...

Mange år siden jeg har vært i Arendal nå, så ingen tips fra meg...

Kjempe fin terasse, med nydelig utsikt....skulle gjerne hatt en terasse på loftstuen, der er det fin utsikt fra....., kanskje en gang.

Bloggen din er blitt kjempe fin!

Lynetmor sa...

Hei, så fint du har det på verandaen :-)

Lykkelene sa...

Når du skal til Arendal så bør du ta turen innom "Pollen kunsthåndverk", Madam Felle, Paulus Møller +++ Og mat; en av restaurantene i Pollen. Der er det så koselig...Men var eg deg så ville eg tatt turen til Grimstad. Der har dei visstnok fått masse flotte nye butikker i det siste...
God tur!

Anniche sa...

Hei!
Så fin bloggen var blitt da:)
Hva shopping angår så er ik jeg sååå kjempe kjent lenger ....eh ...
Syne sik butikkene der er så ..ja, men de har jo noen da !
Meeen hva mat angår så er det bar en plass som gjelder, helt sant!
Restaurant 1711. The one and only www.restaurant1711.no

Ps, nydelige bilder fra veranda og stue, du har det så flott!
Lykke til !

Klem

moderncountry sa...

Heisann Line!
Ja, så har jeg endelig satt meg ned her igjen. Har studert så øya går på kryss og tvers og det var tid for å fortsette besøkene mine. Turen har kommet til deg, og først må jeg takke deg da for en veldig hyggelig hilsen! Jeg blir så glad :) Du er jo så flink selv, og det er til mye inspirasjon for meg!
Ny og fin header! Selv måtte jeg få hjelp av datanerden her i huset. Jeg med ideer og han med det tekniske, hehe..Så deilig sommerlig det ser ut enda hos deg. Ja, det har faktisk vært veldig varmt her også de siste to dagene. Rundt 20 grader er jo sommer det :) Vi får kose oss så lenge sola og varmen er her.Nydelig gave du laget under her til niesen din, søt knapp :) Rosene i vasen gjorde sånn inntrykk på meg!
Du får ha God tur til Arendal til helga Line, og kanskje du finner noe flott? Klem

Koselig koselig sa...

Hei Line, grattis med "ny" blogg :) kan jeg få oppskrift på header av deg, jeg får ikke til... knis... virkelig!!!
Skjønne ting du har sydd igjen og så fint dere har det i huset deres også! Skikkelig flott :) hvordan går det på kurset?? og god tur til Arendal også ja!

Anemone sa...

Nei men se her du..., her var det jammen forandringer siden sist jeg var innom. Storarbeid måtte du ha hatt, virkelig.Men så er det da trivelig og morsomt når en får det til også da.
Og tiden flyr ved pc maskinen ja, DET skal jeg jammen skrive under på du..
God tur til Arendal til helgen da, og hei så det jomer på gutta...

elin1976 sa...

Hallo snuppa.
Bloggen har blitt veldig flott.
Ta turen til Grimstad til Villanden du da kommer du til å bli noen penger fattigere.
En fantastisk interiørbutikk.
Eller strekker du det litt lengre. Kjør en times tid til Kr. sand å besøk Annas rom. he he.
Da hadde nok Anniche blitt glad:O)

Gunhild, NO sa...

Er ikke så ofte i Arendal. Men det hender jo. På torvet er det en liten koselig butikk som heter Lingården og i handlesenteret midt i byen finner du Kremmerhuset. men det kan jo godt være jeg har gått glipp av det helt store i denne byen. Jeg liker meg jo best i nabobyen Grimstad. Der har jeg noen favoritter. Ønsker deg god tur!!

RedRobin sa...

Deilige solen! :o)
Det ser veldig behagelig ut å sitte på verandaen din også må jeg si...

Artige de stemplene du viste frem under her - utrolig mye "fixe ting" man kan drive med her i verden! :o))

Ha en super fredag og helg! Kos deg i Arendal.

Anonym sa...

Hei,

Jeg bor i Arendal og kan spare deg litt tid på shoppingrunden din:-) Følgende butikker er verdt å besøke: Lingården (på torvet), Frøken Olsen (østregate), Barbu Interiør (barbu), Z hos Laila(vestregate),Kremmerhuset (arena senter). Jernia på Stoa (ved posten) har også endel fint fra bl.a Lene Bjerre. Du bør også ta deg en tur til Grimstad som kun er 15 min kjøretur fra Arendal. Der kan du besøke Vildanden, Tante Pose og Interiørgården. Nok av koselige butikker å shoppe deg i senk på;-) Lykke til! Frøken Olsen fikk forresten inn 8 paller med varer fra bl.a Bloomingville i går!! Da ble jeg glad:-)