23.9.07

bloggtørke..

L I N E S V E broken R D E N

13 kommentarer:

Anemone sa...

Å så spennende det er å lese om designer kurset ditt. Kanskje havner du blant designerspirene en dag ? Eller blir kompanjong med Baron von Buldog... blir Baronesse von.. ett eller annet du da... :-)

Ser ellers at turneringen i Arendal gikk greit for gutta.
Vi kom jo hjem fra Tunisia i går og hadde bommet helt på avreisetidspunkt.... forrige helg når vi reiste var det stor cup her hos oss, og sønnen SÅ F... over at vi skulle ut på tur akkurat da !! Tror du det ble leven, men en tenker ikke like klart den som bestiller fort og galt over internett desverre.
Men aldri så galt at det ikke er godt for noe, turneringa ble avlyst pga. alt for våte gressbaner av alt regnet. Synd for fotballavdelingen, men sønnen min litt lettet over at han ikke "gikk glipp" av noe da...
Ja ja...

Mor Grethe sa...

Jeg venter, jeg venter til tørken er over. Ta den tid du trenger;-) Ha en fin uke.

Flower Power sa...

Kreativt innlegg!:) Morsomt....
Hender det er litt tørke hos meg også....hihi.

Jeg likte så godt lavendelhjertet ditt på innlegget under! Kjempefint:))

Ha en fin kveld:)

Karna sa...

Kjenner til det ja......Ikke mye nytt her fra meg heller, men slik er det bare av og til....

Mor Grethe sa...

Hallo Line. Jeg har "tagget" deg. Gjør som du vil når tørken er over. Ha en fin uke.

Anniche sa...

Sånn kan det være innimellom , men takk for at du meddelte dette på denne kreative måte",

Gleder meg til tørke er over , men take your time !

Klem

Lykkelene sa...

Stilig!!
Eg sender tagger- utfordringa videre til deg. Sjå regler i bloggen min:0)

Mita`s hjørne sa...

Jo da... ikke ukjent dette, men det som går som regel over, blogg når du føler for det, ikke la det bli et press...

Kos deg...

elin1976 sa...

Ja, det er ikke rart med så mange jern i ilden som du har. Alle har godt av en pause i ny og ne. Det er bare sunt det. Men jeg må si at til å ha bloggtørke er du veldig kreativ! he he. Ønsker deg en super dag, Line. Klem fra Elin:O)

Mia sa...

Jada, jeg kjenner til det! Har akkurat tenkt at nå er det snart et år siden jeg begynte å blogge. Og det har vært greit å blogge om livet på landet gjennom de forskjellige årstidene. Men nå er det høst igjen, og merker at jeg begynner å gjenta meg selv (faktisk så tok jeg et bilde til bloggen her før helgen som er nesten identisk med det jeg blogget om for ca. et år siden... uten at jeg var klar over det før etter at jeg hadde laget innlegget...) Og snart er det jul, så det blir sikkert mye av det samme som før jul ifjor... Men slik er det og så er det jo greit å pause litt innimellom. Blogging skal jo være gøy og noe man gjør når man har lyst til det.

RedRobin sa...

Lov med litt tørke når man driver med så mye annet også vel! :o) Kjempespennende det kurset du går på synes jeg - gleder meg til å se toppen din ferdig sydd. :o)))

Ha en super dag!

Koselig koselig sa...

Hei Line
Stikker bare innom for å si hei jeg :)
Sola skinner, drikker kaffe! Har fått stoff i posten (for en stund siden) og jeg sitter og ser på de bitene og vet ikke hva jeg skal lage, hva jeg klarer og så videre...

skulle visst ha vært på sykurs jeg :) ha en fin kveld!

Emmeline sa...

Huffda...men likevel, tror dette er helt normalt! Noe alle bloggerne opplever før eller siden. De sier jo at en pause er det som skal til.
Jeg blir så hekta på denne datamaskinen at jeg forsøker å ha hele kvelder fri, det holder hardt men jeg tror det er sunt!
Ellers blir det mer blogging enn det blir et levende liv tilslutt..
Lykke til med prosjektene som du holder på med. Det virker jo som spennende kurs! Vi blogges sikkert igjen om en stund...Klem