2.9.07

Arbeidsplassene mine

Etter å ha besøkt Anniches blogg i dag og sett den skjønne arbeidsplassen hennes
tenkte jeg at det hadde vært morsomt hvis de bloggerne som har lyst til det - viser frem arbeidsplassene sine! Det er jo tross alt et sted som vi tilbringer maaasse tid ;) og da er det koselig å se hvordan andre har og få inspirasjon og ideer til å skape det fristedet som vi så veldig fortjener...
En titt inn på syrommet mitt


surfeplassen no.1 - kjøkkenbenken
kjapp tilgang på mat og drikke..

i i stuen
dette er nok ikke favorittstedet i huset..
vanskelig å konsentrere seg med ryggen mot TV'en..hehe

;)



5 kommentarer:

moderncountry sa...

Heisann Line!
Jøss, vi er visstnok flere som er opptatt av arbeidsplassen vår om dagen. Takker for koselig melding forresten ;)Må si du har det kjempekos selv, og bare simpelthen elsket den lampa på første bildet ditt. Så kos!! Og må si du har mange plasser! Ja, skulle hatt det selv. Har iallefall rigget til meg nede på spisebordet og. Men ergrer meg over alt rotet til tider.Fin oppfordring :) Nyt kvelden Line!

Emmelines sa...

Må le...så gøy...her dukker den ene arbeidsplassen opp etter den andre. Kjekk utfordring!!
Jeg sitter nå for tiden på spisestuen. Her er det egentlig plass til 12, men med denne gigantmaskinen blir det ikke flere enn jeg som sitter her!! Må snart få en orden på dette rotet av ledninger osv.
Iallefall: tusen takk for titten på din(e) fine arbeidsplasser. Likte spesielt plassen under skråtaket, så flott du har det der!
Kjøkkenet ser jo også ut som en idyll... og så har du i tillegg et skjønt sted å sitte på stuen.
-Ikke verst!! Så fin den puten din var som man ser en liten snutt av på stuebildet, dette var inspirerende. Tror jeg må rydde meg en plass jeg også... Ha en fin søndagskveld!

Anniche sa...

Hei Line

Så artig en utfordrin da!
Du har benka deg godt rundt i huset ser jeg , tjhi! Viktig å være tilgjengelig ja";
Likte kjempegodt den plassen din i stuen :))

Ha en herlig uke, klem !

Bim H-D sa...

Ja, man blir lite avis när man ser din arbetsplats där... den är diger och härlig... och plats i köket för dator... och en plats till, hm... här är köket för litet för något likande... och bärbara sitter man med i sovrummet - i sängen ;) och en stationär gammal burk med STOR klumpig skärm står på ett ihopfällt slagbord i biblioteket... så att säga, man kommer inte in i den bokhyllan, suck... kaos? Ja, ungefär... :p
Må så gott... värmländskan... kramis och forsätt inspirera inom många områden... ngn som önskar sig plats för sin symaskin... och även en ny symaskin vore önskvärt...

mreteveian sa...

Fint å se at flere har vandrings-arbeidsplasser, - jeg har sågar to i det gamle huset også som er i bruk når jeg er på helgevisitter (og mer).
Nå blir det først arbeidsplass-oppdatering med bilder, fra meg når vi er kommet vel inn i den nye leiligheten. Det blir i løpet av oktober.