31.8.07

Thank God It's Friday

En bestilling er ferdig
Denne uken har jeg sydd en vegglomme i hvit lin

..og enda en skulderveske i ubleket lin
Den første jeg sydde beholdt jeg selv. Den er utrolig praktisk .
Jeg har aldri tidligere helt skjønt det med å bære vesken på tvers,
men nå blir det nok sydd flere vesker med den egenskapen ja ;)
Tenkte jeg skulle vise noen bilder fra San Francisco
av noen velklipte planter
lekkert og elegant

jeg må innrømme at jeg har testet ut litt av all klippeinspirasjonen på hagens små grønne.....og nå er de, vel... enda mindre....hmmm

En ting jeg oppdaget i løpet av Californiaferien
var at plantene var omtrent like formklipte og velpleide i alle byene

Ønsker alle en flott helg!












10 kommentarer:

Koselig koselig sa...

Herlige klippede planter, ja er det ikke moro å prøve seg da? hehe... det gror jo ut igjen som håret. Hahaha.. sier jeg som klipte meg helt kort for et par år siden, og det gjør jeg aldri igjen! Du har vært veldig produktiv da Line! Så flink du er!
Jeg har ikke gjort så mye her denne uka, kun dratt på jobb (hurra har fått full fast stilling nå!!!) og så har jeg trent. Min nye dille ;)
Si meg en ting går du på Life-Club?????

Jorunn sa...

Hei Line,
Tittet inn for å ønske deg en god helg! Så fine ting du har sydd, skulle ønske jeg var så flink som deg... Spennende med det sykurset du skal på også! Det blir spennende å se resultater - sikker på du kommer til å lage de flotteste klærne av alle :)

Kos deg i helgen Line!!
Klem, J.

Anemone sa...

Nei men se her du...

Flere bilder fra statene, det har jeg ventet sånn på. Ser nesten ut som på tv egentlig, nesten litt kunstig... Men i dette tilfelle er det vel pga de velklipte buskene. er vel slike buksbom som jeg har for første gang i år dette.

Mye trehus i San fransisco ser det ut til ?

Ha ellers en forykende helg.
Hilsen fra meg kommer her -->

moderncountry sa...

At dem orker, tenkte jeg da jeg så de finklippede hekkene. Ja, det er ikke noe arbeid for meg nei. Da luker jeg heller..Vi har hekk vi og men det er bare noe herk. Hvis jeg skal ha hekk senere igjen, ja da skal det være av tre, hehe..
Så flott veske og vegglomme du har sydd igjen da jo. Vegglomme hadde jeg aldri hørr om før(!!). Til notater/brev? Satt å så på designen på veska, ja lurer på å lage meg en selv. Ja, veske altså. Tenkte jeg skulle gå igang med en bookbag/tote bag først. Har funnet en fremgangsmåte på nett. Er litt redd for å begynne må jeg ærlig innrømme, men veska vil jeg så gjerne ha! Ja, tenk så koselig å handle småting med en sånn. Du får ha en koselig helg du og Line. Vi blogges! (",)

Flower Power sa...

Så flotte friserte planter!
Jeg gikk også litt bersjærk på tujaene mine her i sommer....hihi:) Noen av dem ble runde kuler og noen ble "stammet" opp med kule på toppen. Ganske morsomt, men absolutt en fare for å bli litt overivrig med saksa:))

Jeg liker så godt veskene dine! De er så anvendelige, både til olabukser og til finere bruk. Veggposen var også en lur ide.... skikkelig dekorativ:)
Ha en fin helg!

Anniche sa...

Så flott en vegglomme du har sydd deg Line, den var herlig ! Og tvers over vesker elsker jeg , med to barn og alltid fulle hender ...ja da er det veldig greit! Nydelig var den også!!

Ja, formklipte bukser ville man ikke funnet mange av i denne hagen , men frittvokste derimot , haha!! Goooood helg!
Klem

Karna sa...

Det må jeg si var noen velfriserte busker.....vel det er ikke mine, og ikke tror jeg at jeg hadde fått det til heller, så her får de vokse vilt... .0)

Kjempe fin veske og vegglomme, har vært litt på syrommet jeg også i det siste, men har ikke den store gløden må jeg innrømme!

God helg til deg også Line!

Olstad sa...

SÅ flott vegglomme, du er virkelig flink. Vakkert var det. Hvit lin er så vakkert. Lett og flott.

Velfriserte busker er så artig å se.

Ønsker deg en fortsatt god helg.

elin1976 sa...

Så utrolig flotte ting. Liker disse veggposene så godt. Må være praktisk over sengen til prinsessa. Hun har nå alt mulige dupeditter som hun må ha med seg når hun legger seg.
Veskene dine kan jeg ikke få gitt nok god ord. De er rett å slett nydelige.
Skulle så hatt buskbommene mine så store. Men de er så (veeeeeeldig små) så vi må nok vente noen år før man kan klippe dem slik. Men stusse tuppene som prinsessa sier det gjprde vi denne sommeren. he he.
Å da var vi tilbake på hun stakkars farmor. - Dette likner på farmor sitt hår. Vi leker det er det mamma! he he. Svigersvinet...eh...mener svigermor skulle hørt det.
Du ma ha en flott kveld. Klem fra Elin:O)

Emmeline sa...

Så fin veggpose du har laget, superfin var den..og vesken selvfølgelig. Nå har jeg hengt vesken din opp til utstilling, fant ut at jeg måtte nyte den litt også...før den ble helt utslitt, har brukt den hver dag i hele sommer!
Tenk å ha en slik kuleklippet busk i hagen..helt utrolig. Her hos meg hadde den nok følt seg litt outrert siden resten av buskene og gresset er så langt og ustelt...
Kjekt å se iallefall. DU må ha en fortsatt fin lørdag!!!