15.7.07




Venice Beach- Los Angeles

for et sted!

spennende og rimelig lovløse tilstander..

Hollywood



The walk of fame

Dessverre ble hele Hollywood og Beverly Hills turen en nedtur

det var utrolig harry og...shabby (Hollywood altså)

jeg fant stjernen til the King og det holdt for meg..




Disneyland

En fantastisk drømme verden

men i 40 varmegrader, ble det en svett opplevelse for de voksne

men kjempegøy for guttane



Hestejente som jeg er måtte jeg jo bare ta bilde av denne hestefiguren i barlind

~

Las Vegas

Etter noen hektiske dager i LA var det deilig å komme til Las Vegas

Her er utsikten fra rommet vårt i 24 etg. på Hilton


Det er over 40 grader i skyggen!

UUUUtrolig varmt!!

I kveld skal ta en tur på The Strip! og se alle de fantastiske hotellene

og i morgen går turen videre til Grand Canyon

12 kommentarer:

Jorunn sa...

Så artig å lese om ferien deres Line. For 5 år siden gjorde jeg nesten nøyaktig det sammen. Vi tok Las Vegas FØR LA, og det var deilig å dra derfra :) Grand Canyon er en opplevelse, ta masse bilder! Kos deg videre på tur! Spennende å følge med dere!

Karna sa...

Så gøy å få lese om turen deres, for en opplevelse dere har!! Dere får prøve å holde ut i varmen, og gleder meg allerede til neste rapport!! KOS DERE!

Koselig koselig sa...

Å så herlig!!! Selv om Hollywood og det var harry og shabby så var det jo moro å ha vært der :) Det er vel i Hollywood som i New York, utrolig turistifisert og nesten bare en stor salgsbod hele greia? Men moro lell. Misunner deg virkelig dine 40 grader i skyggen - wow så herlig! Las Vegas ser flott ut fra hotellrommet også.
Kos dere i Grand Canyon, så moro :)
Ps. Pent vær her i dag (søndag) - men i går, i går så vi ikke over veien en gang for bare regnvær!!!!

organic-lizzi sa...

Du a`meg.. Dette ser bare helt fantastisk ut. Sol og strand må vi lete opp ordene til i fremmedordboken i gamlelandet... Datteren min på 17 "døde"når det var snakk om Wisteria Lane... Fortsatt fin ferie. Mvh Randi

Anemone sa...

Å så kjekt å se at du har det fint. Føler nesten at jeg er på en liten Amerika-tur selv... opplever sammen med deg...
Vi kom hjem fra Danmark og Irland i går kveld, dårlig vær, men rike på opplevelser om ikke på brunfarge.
Kos deg videre snuppa. klem over Atlantere sendes.

Katarina sa...

Kor du kose dæ!!! E såå misunderlig på deg!Artig at du tar deg tid til å blogge,for det e så koselig å lese innleggene dine! KLEM

Annettenett sa...

Oioioi, for en opplevelsestur dere har! Kjempeartig å se!

Gunhild, NO sa...

Den stranda så bare helt herlig ut. Her er det ikke mye å skryte av når det gjelder varme og strandliv. Så du går ikke glipp av mye her hjemme. Kos deg videre på turen!!

thea sa...

Kjempegøy å lese om ferien deres. Sniker meg innom siden deres hver dag for å se om der er kommet flere bilder.. Ser ut som om dere opplever kjempemasse! Ha en fortsatt fantastisk tur!!

elin1976 sa...

Vi sitter her hjemme i regn og stabilt dårlig sommervær mens du ligger på stranden å nyter paraply drinker. Tenk på oss her hjemme. Send hjem en drink. he he;O)
Kos deg masse vennen. Får en behagelig sommerfølelse med å se på bildene du sender hejm:O) Kos deg videre. Klem:O)

Ellie sa...

Oi, så masse dere har fått med dere! Ser ut som dere har det helt topp. Her er været helt elendig, så dere må nyte det gode sommerværet mens dere har det!

Flower Power sa...

Så flotte bilder fra turen din!...ser så fristende ut:):) Og så stjernen til Elvis da!...sukk. Det hadde vært et høydepunkt for meg også:)Kos dere videre på ferden!! Ønsker deg masse flotte opplevelser:)