2.7.07

Siste søm før ferien


Linveske med bilde
og rosa for

~¨~

til ferien har jeg sydd meg en romslig laundry pose

For å roe reisenervene(stresset) er det godt å ha noe herlige roser å lukte på... Det hjelper jo ikke akkurat på mine flyfobier når det er så mye terrordramatikk de siste dagene...

Rosene på bildet heter Abraham Darby og er en Austin rose. Nå har jeg fått bestilt Austin rose katalogen fra England, så jeg gleder meg allerede til å til planlegge nye roseinnkjøp når jeg kommer hjem fra ferien.

15 kommentarer:

Karna sa...

Kjempe nydelig veske og kjempe nydelig undertøys pose!!

Åhhh så fin den rosen var, hmmm spørs om jeg ikke må herme litt her altså....

Kommer til å gå helt fint Line, nå er det sikkert topp beredskap, så jeg tror ikke du skal tenke på det!!! trøste trøste.....

anniche sa...

Åhhhhh, nydelig rose!!
Skikkelig vakker:)

Tusen takk for alle fine kommentarer i det siste .
Her har det gått så i ett sett så det har ikke blitt tid til så mye blogg i det siste gitt!

Ja, jeg kan tenke meg du gleder deg nå altså!!
Det blir sikkert en helt fantastisk opplevelse :O)
Ang terror så er jeg helt enig med Karna !!Mye tryggere nå som beredsakpen er på topp:O)

Så flott bag du har sydd deg også.

Ha en fantastisk ferie Line!
Jeg er ikke noe misunnelig i det hele tatt......eh!

Stor klem fra meg

Karna sa...

Nå må jeg legge inn en ny beskjed, siden jeg akkurat leste din melding: Så gøy at PB ligger rett ved hotellet, kan tenke meg at en kan bruke timesvis der, og da er det viktig å ha fred....he,he...Kjempe bra at du tar med deg PC slik at vi får rapport, GLEDER MEG!!!


PS
Kan du ikke overtale PB til å sende varer til oss i Norge!!

Lottemor sa...

Så fin veske du har sydd! Den rosen er bare fantastisk fin, skulle hatt noken sånne i hagen min ja... Du får ha en fin sommerferie:-)

JULIE K sa...

Så fine vesker og nydelige roser. Skjønner du har litt reisefeber nå ja, man har jo som oftes det. Flygingen går så fint den vet du, husk at det er mye tryggere å fly enn å kjøre bil. Det tenker jeg altid på og da går alt så mye bedre. Dere reiser vel imorgen dere. Ha en kjempeflott tur Line, så blir det koselig å se deg igjen også når ferien er over. Håper Fibi også kan nyte gode dager hos sin feriefamilie. Klem fra meg : )

Hulda sa...

Så flott veske, og den posen var også super! Skjønner deg at du er nervøs for den lange flyturen. Det hadde jeg også vært- men, det går jo som oftest fint. Rosene var virkelig skjønne. God natt, Line!

mollys heaven sa...

skriver med en arm, MEN må jo ønske deg en STRÅLENDE ferie, og jeg er bare SÅ misunnelig:))
Nydelig veske, og vakre roser, skal ha noen hagen ja;)
Ha en fin sommer!!!!!!!!

Hulda sa...

Bare innom for å ønske deg en flott flyreise i morgen! :)

daisy sa...

Kjempefin veske! Og det fugleburet var bare sååå skjønt! Et sånt et kunne jeg tenkt meg, jeg også! :)

Skjønner godt at det kribler litt i magen nå ja, men jeg er helt overbevist om at alt kommer til å gå fint! Goooood tur! Dere kommer sikkert til å få det kjempefint - kos dere!

Så sitter vi andre her hjemme og gleder oss til å høre hvordan dere har hatt det på tur! :)

Lynetmor sa...

Så fin veske og rose :-)
Ønsker deg en kjempe fin ferie :-)

Karna sa...

GOD TUR & GOD FERIE LINE!!!

Koselig koselig sa...

Skjønn rose!!! Skjønne veske og skittentøyspose også. Du er altså så flink!

God tur!!! Ha det moro!!!

Marica sa...

Ni ska ha en skön semester "over there" och hoppas vi får se en liten reseberättelse när ni kommer hem..
Hälsningar Marica

katarinas sa...

God tur Line!!

Kose deg maaaaaasssssssseeeeeeeee!!!

Klem

Lykkelene sa...

Nydelige vesker!!!
Kor får du tak i dei flotte motiva? Feks. jenta med krøllene?