19.7.07

Nå nyter jeg de siste dagene av USA ferien på et deilig sted i Carlsbad( rett utenfor San Diego)

utsikten fra leiligheten
vi bor på et hotell som ligger stranden
..heeelt herlig :)
nå er jeg lei av ekstremt varme storbyer , opplevelsesparker og fastfood
nå er det kun soling og shopping på programmet frem til vi vender snuten hjemover
~apropos shopping...de har noe som heter outletmalls her
-det er enorme områder med de herligste merkebutikker til superpriser!!! Jeg skal ikke ramse opp alt jeg har kjøpt ..men det er ihvertfall sikkert at jeg får overvekt på bagasjen min på hjemturen...tjihi

12 kommentarer:

Anemone sa...

Nyt de siste dager. Har fulgt deg denne uka nå, og det skal bli spennende å "få deg hjem igjen".
Se hva du har i kofferten.
Ser du har fått litt farge på kroppen i alle fall, mer enn hva jeg har fått. Ikke vært oppholdsvær i trøndelag den siste uka. Bare regn og en 12-13 grader, ikke så mye å skryte av du :-(
Ha en fin tur hjem da vennen.

Koselig koselig sa...

Ja kos deg de siste dagene Line! Her i Sandefjord er det Handelens dag i dag torsdag, kan nok IKKE sammenlignes med dine outletmalls... oh wish wish wish! I New York var vi så vidt innom Century 21, men det passet ikke reisefølget mitt helt så det ble ikke noe shopping. Men neste gang skal jeg saumfare den butikken!

Nyt de siste dagene og ha en fin og trygg reise hjem igjen til Sfj. Fortsatt gooood ferie!

anniche sa...

Åhhhhh, absolutt ikke misunnelig , hihi!
Ser helt nydelig ut :)
Og nå må du virkelig nyte de siste dagene og kose deg maksimalt!

Klem fra meg

Koselig koselig sa...

Hei LIne, ikke noen store kupp for mitt vedkommende!;) Men ny sykkel (kjøpt på mandag og henta i dag) var jo veldig greit da. Kan bare anbefale deg Gina Tricot butikken, mye kule klær til billig penge! Ellers kjøpt et par smykker som jeg skal slakte for perlene (anhengenes skyld) og det var vel det... er du hjemme igjen?? neii???

Karna sa...

Skulle absolutt v�rt og shoppet sammen med deg, sikkert utrolig mye fint som vi ikke finner her vil jeg tro....Du f�r lete videre og se om du kan finne noe Lexington, hvis ikke f�r du leite frem til Gant eller Ralph Laurent, de har jo UTROLIG mye fint ogs�....

Kos deg videre, ser ut som et fantastisk sted, men det er ogs� alltid godt � komme hjem igjen....n� venter nok Fibi p� dere ogs�. Dere f�r kose dere den siste tiden dere har igjen, og god hjemreise!!

molly's heaven sa...

For en fantastisk tur, og Så koselig med reisebrev, har lest hver dag;)
Nyt siste dagen, og ha en trygg hjemreise:)
Bare bittelitt misunnelig....hehe:)

Koselig koselig sa...

Fredag ettermiddag kl 17.00 straks: SOOOOL!!!!!!!!!!!!

moderncountry sa...

Heisann Line! Ser ut som du koser deg kjempemasse i USA og moro og høre mer om dette landet. Man har jo sine formeninger om hvordan det er der borte, men det er alltid mye som ike stemmer. Trodde f.eks. Beverly Hills var et Chic sted, men det var det altså ikke...Flotte strender!!De blir ikke litt vel overveldendes for deg? hihi..leser varme storbyer, fastfood....Jeg hadde vel "druknet"..Alt er jo så mye og stort der borte..Men gelder meg til å høre mer. Kos deg resten av tiden Line! Klem fra Aina

Solstad sa...

For en deilig ferie dere har! nyyyt de siste dagene i solen...for været i norge er ikke noe å skryte av. ..kanskje du kan få plass til litt sol i bagasjen hjem ;)

elin1976 sa...

Hallo you American girl!
Plutselig fikk jeg flachback....man blir så lei fastfooden etterhvert sånn mar man ikke har lyst på burger eller pommesfrits på et år fremover. he-he.
Jeg skal se etter puter til deg her nede. Finner jeg så gir jeg beskjed. Da kan jeg jo kjøpe med hjem for deg om du vil.
Skulle nå nesten tro at de finnes her nede en eller annen plass. Eller hur? Reiser inn til Randers i dag. Etter Jeanne d arck så er det byen som står for tur.....og Elvis museum! ( skyld på svigermor) Hadde nok aldri tenkt tanken engang om det ikke hadde vært for henne.
Du får ha en fin dag videre.
Klem fra Elin:o)

daisy sa...

Så gøy å høre hvordan du har det på tur! :) Har stadig tittet innom for å se om det har kommet noen oppdateringer fra turen din, er ikke det spor misunnelig..! ;)
Nyt de siste dagene på tur!

elin1976 sa...

Hallo snuppa.
Nå har jeg spurt i nesten alle butikkene jeg har vært innom i Danmark om de har igjen varer fra CLYY merket til HD. De har ikke med i den ene btikken i Århus menste hun som jobba der at de kommer inn igjen bare i litt andre farger. Hin mente de ville se ut som gammle striesekker. Jeg har hatt så lyst på den dørmatten i samme serie som putene mine. Vel,vel det kan jo bli ganske stilig med det nye også. Har sett mange slike puter i interiørmagasiner. De er veldig populære i Danmark!
Har du kommet i orden etter ferien? Her står alt på hodet. Vi kom ikkehjem før 1 i natt pga. Dårlig vær over skagerak. Så i dag blir det vasking av klær, rydde på plass som gjelder. Egentlig gjør det ikke noe for her pøs regner det ute så da har mor noe å henge fingrene i. Ha en fin søndag. Klem:O)