25.7.07

Hjemme igjen!
Åååå så deilig det er å komme hjem!
Det eneste jeg har gjort etter at jeg kom hjem søndag kveld
er å vaske klær
...og holde på i hagen. Den har ikke blitt stelt på over 3 uker og med alt regnet som har falt i det siste, var det litt vel frodig der. Men nå er alt under kontroll og jeg er tilbake ved pc'en. Odd Molly har lagt ut de nye kolleksjonene for høst og vinter ... med masse stilige fristelser!

Jeg falt helt for denne skinnjakken :)

Den er herved notert på julegaveønskelisten..tjihi

17 kommentarer:

Hulda sa...

Så fint at du er tilbake igjen, og har fått gjort unna vask og hagearbeid. Stilige klær fra odd molly ja. :)

Mia sa...

Velkommen hejm, Line! Det har vært koselig å følge med reisen din her i bloggen din. Men det er jo alltid godt å komme hjem, uansett hvor fint og opplevelsesrikt man har hatt det i ferien. Og du da, som kom hjem til "overgrodd" hage. Jeg har holdt på i min også, det vokser og gror, blåser overende, får meldugg og jeg vet ikke hva... Men hyggelig er det å holde på med det uansett.

Herlig jakke fra Odd Molly. Masse lekkert derfra, gleder meg til å sjekke høstkolleksjonen nærmere.

elin1976 sa...

Velkommen hjem til Norge. Regner med at du har hatt en fantastisk ferie sammen med familien.
Jeg har også vært inne å tittet på Odd Molly sine klær og har allerede lagret noen bilder som mannen skal få før jul. (må jo hjelpe han litt sånn det ikke blir helt feil he he)
Jeg er stadig på utkikk etter putene dine. Det har liksom blitt den store unnskylningen for å gå inni alle butikkene som har interiørartikkler( Takk Line) I dag skal vi til Århus å det er jo en såpass stor by at der bør de ha masse.
Fikk du kjøpt deg mye fint i USA?
Det er alltid hyggelig å komme ned der men gud fader så godt det er å komme hjem fra det kaoset. Etter bildene å dømme ser det ut som stedene dere har vært er helt fantastiske.
Du må ha en fin torsdag med vasking av klær. Fibi ble vel ganske lykkelig når matmor kom hjem igjen.
Klem fra Elin:O)

Karna sa...

Velkommen hjem igjen!!!!

Håper det har gått bra med Fibi og huset deres mens dere var borte, det er så deilig å komme hjem igjen til sin egen seng.....

Thea sa...

Ser ut som om dere har hatt en opplevelsesrik ferie, synes det er kjempegøy å følge med når andre er på tur.. (blir nok litt misunnlig da hihi) håper vi får se flere bilder av den flotte ferien din:)

Torill sa...

Velkommen hjem. Jeg har sittet og sett på bloggen din og et øyeblikk trodde jeg det var min tantes hus dere har kjøpt. Når jeg så bilder av huset inne så kjente jeg meg ikke helt igjen. Men det må være i nærheten for fra hennes hus så vi mot Granholmen. Har vært på Lofterød mange somre i min barndom. Har forresten en kusine som bor i området.Fin blogg du har forresten skal følge med deg.

Koselig koselig sa...

Hei Line og så velkommen hjem! Vaske klær er gøy, hehe... not... Vi bor på hytta om dagen og koser oss der. I går var det jo sååå fint vær, så da var vi på vannet. Jeg er solbrent! Dum som et brød, lærer aldri! Men lotion og sånt hjelper godt da. Det var uansett veldig deilig med gårsdagens flotte vær!
Nå gleder jeg meg til å se flere amerikabilder fra deg og ikke minst shoppinga. Tror du er flinkere enn meg der hihi, NY-shoppinga mi var et sorgens kapittel! jaja... sånn kan det gå :)
Det er uansett deilig med ferie, og nå skal jeg ut på hytta igjen! Orker ikke være inne i "byen"... lengter ut til regnværet på Toppen! *ler*

Flower Power sa...

Velkommen hjem!:) Tipper det var litt godt å komme hjem til sitt eget hus igjen:) Det er det beste med å reise...man setter så pris på sitt eget etterpå:)
Det ser ut til at dere har hatt en superfin tur, og opplevd mye...ofte må det fordøyes litt:)
Har vært inne på Odd Molly...de har virkelig masse fint! Helt min stil...litt romantisk, men likevel orginalt:) Jakka var flott ja:):)

anniche sa...

Hey!

Welcome Home!:)

Koslig å se at du var hjemme igjen - og jammen venter jeg spent på shopping oppdateringer nå ja, hihi!

Odd Molly ..........eh ...må visst ile....!
Pst den jakken var bare NYDELIG!

Prekast

min sin lille tue sa...

Hei og velkommen hjem.
Borte bra men hjemme best og sånn... Kjenner den følelsen der jeg også.
Og skjønner at den jakka er på lista til nissen, den var flott.
Ha en fortsatt fin kveld

Anemone sa...

Velkommen hjem igjen.
Har nesten følt at jeg har vært en liten tur til statene selv jeg nå.
Så morsomt med små ferieglimt fra deg. Nå gleder vi oss så til å se hva "overvekten" på flyet innebar...
Kos deg i helga nå da, tror du har jobba intenst siste dager. (reisen krever jo også litt energi sikkert, tidsforskjelen og greier).

Petunia sa...

Ja, det er deilig å kommme hjem igjen... i alle fall hvis man har hatt det som oss. Nesten fire uker på hytten uten innlagt vann (dvs dusjing) og ordentlig do (kagge i kjelleren...med edderkopper så store som golfballer) Da dusjer og skrubber man seg til man er lyserød som en nyfødt grisunge:) Litt av en ferietur du har hatt. Bare det å få sett solen da;-D
Vi har svømmehud mellom tærene etter nok en fantastisk vestlandssommer. Høres jeg misunnelig ut? Jepp! Det er jeg!! Nå venter vel hverdagen for flere enn meg og er vi heldige før vi en varm og solfylt høst....

solstad sa...

Velkommen hjem ! ....det er alltid deilig å komme hjem samma hvor bra man har hatt det :)
Det har vært kjekt å følge dere på reisen...gjennom bloggen.
Ha en fin kveld.

JULIE K sa...

Velkommen så masse hjem. Ser på bildene at dere har hatt en kjempeflott tur : )

moderncountry sa...

Hei og velkommen hjem Line! Det var så gøy og flge med på hva du har opplevd og det må jo ha vært en ferie utenom både det vanlige og noe å huske for alltid. Er det ikke rart å være hjemme i "lille" Norge igjen etter det "store" USA?
Borte bra men hjemme best sier dem jo..det gjelder iallefall meg når det kommer til seng, kjøleskap og dusj, hehe..Stilig jakke!

Flower Power sa...

Hei igjen!
Jeg har nominert deg til "Rockin`Girl Blogger" :) Se på bloggen min...

Lina på gården sa...

Hej min namne!
Lina på svenska, Line på norsk! :)

Tack för besöket i min blogg och dina gratulationer till tidningen. Ska bli spännande och se vad det blir av det.
Gillar dina bloggar jättemycket. Min familja och jag gjorde en resa till USA för 2 år sen. Saknar det massor när jag ser dina bilder. Vi besökte NY, SF, LA, LV och Salt Lake City. Vilket FANTASTISKT land det är!!
Fina väskor du gör!!
För en månad sedan satte jag min mor i erbete att sy kuddar och väskor (inspirerat av NoaNoa) med mina bilder på. Främst den med vingarna. Arbetet är under process.Vi får se hur det blir!

Kommer GÄRNA tillbaka till din blogg! Gillade den mycket!

KLEM från Lina
(Gillar att ni säger "klem". Det är så gulligt)