1.6.07



Tusen takk for alle de koselige og trøstende kommentarene i forrige innlegg !

Nå skal jeg vise frem 3 ting som betyr mye for meg:
Jentene er i mindretall her i huset
så Fibsen og jeg må holde sammen
Hadde det ikke vært for pc'n min så hadde jeg aldri oppdaget bloggeverdenen
den/dere betyr mye for meg..og til slutt må det bli min kjære symaskin som jeg er sååå glad i
uten den ville livet mitt vært fattigere..
jeg sy og skape noe..noen ganger er det nesten det samme hva resultatet blir blir bare jeg får sitte og droddle ved maskinen

I dag har jeg sydd denne vesken vesken i ubleket lin


den måler 28 * 32 cm

har brun broderikant på volangen

og er foret med lys beige silkeaktig stoff


Vesken er lagt ut i Me oh my butikken




jeg ønsker alle en super fredags kveld

..nå begynner Mord og mysterier på tv 2

englandsfrelst som jeg er så må jeg få med meg den

14 kommentarer:

min sin lille tue sa...

Hei og takk for koselig besøk:) Golden-vennene er så fine, men masse hår her også ja. Men jeg har støvsuger jeg. Så nydelig den veska var! Å sy er en ting jeg har igjen å lære meg skikkelig. Ha ei fin helg.

Anemone sa...

Koselig innlegg. Ja vi jenter må holde sammen. "Girl-Power" !!!
Ha en alderles strålende helg.

Anniche sa...

Hei Line

Jeg er så lei meg for å høre om pusen din! Det var da utrolig trist!!!!

Symaskinen din er jeg glad du er glad i ja....Jeg bare elsker de to veskene du har sydd til meg, der er mine favoritter !!
Og nå har jeg jammen lyst på en til...alla den du har laget nå ...men jeg må nok vente litt! (men ikke så lenge , hehehehe....)
Du hører nok fra meg etterhvert!

Bloggingen og pc ja, det er en nødvendighet ! Nå er det et år siden jeg begynte og har ikke angret et sekund på det nei!

Klem

Koselig koselig sa...

Hei Line, så koselig bilde av Fibi! Jeg er veldig betatt av din hund og jeg hadde utrolig lyst til å ha henne her hos oss, men siden min mann er allergisk, så går det ikke. Vi snakket om det, men det er ikke mulig :( snufs...
Skjønner godt at dere damene holder sammen ja, girl power som Anemone sier her er viktig *ler*
Nydelig veske også! Ønsker meg ny og avansert symaskin jeg også, men først bør jeg vel begynne å sy igjen kanskje hi hi ...

Ha en herlig lørdagskveld :) Nydelig vær her i kveld så nå skal vi kose oss straks.

elin1976 sa...

Hei vennen
Sitter for øyeblikket å skriver på en slik pc som du har. Helt lik. Det er prinsessa sin. Jeg har en mac og en IBM, sigve har en helt ny IBM som har fikk for et par uker siden. Den tør jeg ikke røre. Så vi har alle hver vår. Så unngår vi krangel om det. Så herlig Fibi er med hatten. Dina hadde spist den opp fortere en svint. Sånn er hun. Pc er viktig og jeg er enig med deg. Tenk på alt det hyggelige vi hadde gått glipp av. Nå skal jeg se litt på tv. Vi snakkes. Ha en fin kveld, Line. Klem fra Elin:O)

Ellie sa...

Nydelig veske, og ikke minst en nydelig Fibi! Å se syrommet ditt var nesten som å se mitt eget soverom (eller bad for den saks skyld). Hvitmalt panel og samme type takvindu. Ha en fin søndag!

JULIE K sa...

Fibi er bare så god altså. Nydelig veske fra deg igjen. Skal legge ut bilde snart av den vesken jeg har kjøpt av deg, men har enda ikke fått til ett bilde som er fint nok, er litt nøye på det skjønner du he he.
Her koser jeg meg med finvær for tiden. Det er så godt at varmen endelig kom hit til midt Norge også. Ha en flott søndag : )

Henriette sa...

Ja, hva skulle man gjort uten pc... hehe... Koselig blogg du har, og en nydelig hund... :) Legger deg til på besøkslista mi jeg, så tar jeg turen innom igjen snart!

anka sa...

Nydelig veske du har sydd.
Ja vi som er litt sygale, setter pris på en god symaskin:-)
Ønsker deg en fin uke.

Mor Grethe sa...

Ja det var tre viktige ting. Huff, det er jo umulig å velge, synes jeg da.... Ei ny flott veske ser jeg. Ha ei super uke.

Karna sa...

Kunne nesten vist det samme jeg også, symaskinen, Oliver og pc'en eller kanskje TV'en...he,he...

Kjempe nydelig veske Line, fikk se Molly's sommerveske her om dagen, KJEMPE fin!

Anine sa...

Nydelig veske!
Ja, en symaskin er uunnværlig :-)

åsemor sa...

Så koselig bilde av Fibi, sjarmerende med hatt den dama ja.
Etter at jeg begynnte med blogging er behovet for egen pc blitt "meget" aktuellt, så jeg skjønner godt at den ble med på lista :)
Ha ei fin uke !

moderncountry sa...

Fine favoritter! Å så klart pc`en hører med? hehe...Jeg er så glas selv at jeg ahr funnet denne bloggeverdenen :)
Supre vesker du alltid lager! Motivene er alltid så skjønne :)
Ha en fin sommerdag og uke Line!