19.6.07

roser roser roser
Den vakre Austen rosen er som et smykke i hagen
I vitrineskapet har osteklokken som jeg har skrevet om tidligere endelig funnet plassen sin

farger og blomstring
årets første New Dawn rose har sprunget ut

den er så sart og nydelig i fargen

en sta liten fiol.. uten vann og jord...

fargeløs..?
Jeg er så glad i den litt slitte og værbitte looken på utemøblene
...eller er jeg bare lat ? Hmmm...

liljer og en staude jeg ikke husker navnet på i farten lyser opp i bedet

Den røde klokkebusken er såå nydelig i fargen
må bare vise frem de nye store og mørke boss solbrillene mine
de er med styrke så nå skal jeg nok ikke gå glipp av noe på ferien
tenk om jeg skulle misse Clooney eller Pitt... eller et varp .. hehe


3 kommentarer:

Koselig koselig sa...

Gud ja Clooney er et varp ;) hihihihi.. så mye fine bilder hos deg :)Flotte roser :) Den Austen rosen har jeg ikke sett før, men den var kjempefin!

Nå er jeg blitt nysjerrig på Odd Molly forresten :) men skjønner at det er ikke her i byen, men i Larvik?

Ha en fin kveld :)

elin1976 sa...

He he må le av deg Line. Det hadde vært super krise å gå glipp av Pitt eller clooney. Tenk hvis de gikk glipp av deg? Ikke når du har disse supertøffe brillene. Var innom den butikken jeg har fått mine CLY puter fra( de som du liker så godt) Jeg har funnet en flott osteklokke i den samme serien som jeg vurderer seriøst å kjøpe nå når skattepengene kommer. De har så masse flott ting i denne butikken at jeg klarer ikke å samle tankene når jeg er der. Vil ha alt. Men osteklokka den skal jeg ha.
Så når skattepengene kommer skal jeg på shopping. he he det kan bli farlig. Du må ha en flott onsdag. Masse gode sommerkammer fra Elin.

Karna sa...

He, he...ja klart du måtte ha styrke på solbrillene hvis Pitt eller Clooney går forbi..De kan du bare ikke gå glipp av!! =0)

Er ikke lenge til du reiser nå, blir spennende, kunne godt tenkt meg en tur til Pottery Barn!!

Nydelige blomsterbilder fra hagen din!