20.6.07

onsdag, fri og ehh...ferie!
vel nesten ferie da, det gjenstår kun en koselig sommeravslutning på jobben i morgen



For en stund siden fortalte jeg om et filmrom prosjekt
som var på gang i huset vårt
ett par turer til Ikea
har resultert i en daybed,
masse stoooore puter,
en puff
og meter på meter med stoff



endelig får jeg litt rødfarge inn i huset
et hjemmebygd skap skal skjule alle nødvendige dupedingser man visstnok trenger for å få riktig lyd..og bla bla bla... ;) boring! Jeg har planer om å lage ett hvitt forheng istedet for dør på skapet
lerretet har vi malt rett på veggen, og det er kjempestort!
det skal rammes inn med en smal svart list

jeg ønsker alle som titter innom bloggen en kjempefin onsdag!



18 kommentarer:

Koselig koselig sa...

Hei så kult med filmrom da!!!! Stilig! :)
Så nydelige stoffer du har funnet til putene, lekre! Likte veldig godt det røde/beige stripete, det er kjempeflott!!

Gleder meg til å se flere bilder av helt ferdig resultat :)

Ønsker deg en god sommerferie også, herlig :)

Ingrid sa...

Kjempestilig filmrom! Er sikkert på at min bedre halvdel også kunne tenkt seg noe sånt. Også er det jo så greit når man gjemmer ledninger og stash i et skap.
Fine blomster og hagebilder også!
Ha en fin sommerdag!

Olstad sa...

Så kuult med filmrom. Det var noe å tenke på... Men jeg må si den sengen du kjøpt på Ikea den var genial. lurer på om jeg også må ha en slik. Det tror jeg hadde gjort seg på mitt nye kjøkken...

moderncountry sa...

Oj, så fint med eget filmrom! Noen som har det, hehe..Nydelige stoffer og puter du viser Line. Jeg har selv gått og sett på dem på Ike, og tror jammen jeg skal kjøpe meg noen meter neste gang. Kombinasjonen Rødt og hvitt med litt grått er så nydelig :)

Anonym sa...

Heisann!

Jeg er igjen imponert! Fant plutselig bloggen din her om dagen og ble ikke mettet på alt det nydelige du hadde å tilby leserne dine. Så nå kleder jeg meg bare til kreativiteten din skal få utløp på barnehagesekken til tullemor.
Ha en fortsatt fin sommer!

Hulda sa...

Hei! Så lekre bilder av roser og blomster, virkelig herlige roser du har i hagen.

Filmrommet blir nok flott når du blir ferdig med alt, skapet så jo stilig ut, du kan jo være glad for at alle slike lyddingser blir gjemt unna da. ;) Mannen i huset her er også veldig nøye på god lyd osv.. hehe.. Ja, bare han ikke blander seg inn i hvordan interiøret skal være er det greit for meg. ;)

min sin lille tue sa...

Tenke seg til, egen kino:) Tøft. Den daybed'n med alle putene var fin altså. God ferie, to vekkeklokker igjen før det er min tur:) Ha en fin dag.

JULIE K sa...

Så fint du har fått det. Den daybed´n er så fin. Har så lyst på en slik selv, men har ikke plass dessverre. Har du funnet noen som kan passe Fibi i sommer?

Line sa...

julie k:
vi hadde vel egentlig ikke plass til daybeden vi heller, men vi fikk skviset den inn i en krok..tjihi..sånn går det når mor har bestemt seg for noe ;)
Alt er iorden med fibis sommerferie! hun skal bo hos en familie i nabolaget.

Henriette sa...

Ah, filmrom... Så kult... Hadde ikke hatt noe imot og slengt meg ned blant alle de deilige putene og sett en tårevåt film... hihi:)
God ferie! :)

Katarina sa...

Det ble kjempe koselig Line!

Lynetmor sa...

Så fint det ble. Likte de røde fargene også :-)
Stilig med eget filrom da. God ferie :-)

åsemor sa...

Så kjekt med eget filmrom, og for ikke å snakke om den flotte "dagsenga". Rød er en fin farge å ha innslag av i interiøret.
Ha en koselig sommeravsluttning :)

Karna sa...

Så heldig du er som begynner på ferie nå, gleder meg sååååå til litt fri.

Kjempe koselig film rom dere har laget, og slike jernsenger er jo bare super, seng om natten og sofa om dagen....skulle hatt noen slike nå....

Kos deg med din siste dag på jobben, så er det bare å se frem til USA turen!!

Flower Power sa...

Og så eget filmrom,da...så kuuult! :):)Den daybeden så riktig så innbydende ut må jeg si...:):) IKEA ja,...Fikk gavekort derfra på bursdagen min :)..Blir nok en tur dit veldig snart mistenker jeg...Lykke til videre med filmrommet...( litt misunnelig)...håper å få se flere bilder derfra. Ha en strålende dag :):)

elin1976 sa...

Jeg skal ned på denne butikken tidelig i kommende uke. Jeg skal sjekke om de har de inne. Jeg så meg ut så mye fint når jeg var nede på mandag. Dagsengen var lekker. Tror nesten jeg må kopiere dette. Likte så godt rødfargen. Jeg trenger også litt mer rødt i huset. Kan bli litt kjedelig i lengden med bare blått,svart og hvitt. He he. Skal de hva jeg finner av stoffer i helegen. Skal innom en tur til Stavanger for å shoppe noen"nødvendigheter" på søstrene Grene. Ha en fin dag. Masse klemmer fra Elin:O)

Mor Grethe sa...

Åååå... jeg skulle gjerne hatt et multimedia rom i huset og det skulle vært lydisolert. Da kunne kjæresten sett alle rocke-dvd'ene og spilt på el-gitarene uten at jeg har måtte høre det. Men desverre har vi ikke flere rom til rådighet. Så deilig det er å ha et filmrom, koselig har det blitt. Lurt med skap til alle duppedingser.... spør du meg, så synes jeg alle duppedingser vi må ha for at ting skal være trådløst, er estetisk forsøpling i huset. Vi har prosjektor i stua... ikke spesielt pent, men veldig deilig å se søte romantiske komedier på. *smil*

thea sa...

Så kult med eget rom til dette... Hadde vært midt i blinken for samboeren. Og tenk alle fotballkampene jeg da hadde sluppet unna...:) Det ble kjempelekkert.. Er veldig spent på hvordan det lerretet ditt blir seende ut med list. (mannen vil ha og foreløpig har jeg nektet hehe)du må love å komme med flere bilder:)Ha en flott dag og en super tur til "junaiten"...Thea:)