27.6.07

med fare for at jeg gjentar meg selv med rosebilder..

akkurat nå lider jeg av litt reisefeber


tro det eller ei


men det er faktisk slitsomt å gå å glede seg så veldig til å reise på ferie


siden vi leier ut huset når vi reiser gjennomgår det nå en grundig rengjøring (dvs skuffer og skap inkludert..hehe)


..i mitt lille eple tre

(som jeg forøvrig fikk til 40 års dagen)

-et tre med tre forkjellige eplesorter

vokser en fargerik klemtatis

finn et strå og tre dem på

og gi de så videre til en alltid sulten hund ;)

7 kommentarer:

Koselig koselig sa...

Ja det er slitsomt med reisefeber, men det er lov til å ha det! Folk som ikke har det bare juger haha! ;)
Markjordbær :p det er det beste jeg vet! Tror jeg får få med meg maken ut på tur snart sånn at vi får funnet noen selv.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld, god rundvask og gi den skjønne Fibi en stor klem, hun er sååå nydelig :)

Anemone sa...

Trivelige bilder du har lagt ut i kveld :-)
Sommerstemning de lux.
Står litt på hodet her hos oss også, pakking og klargjøring til tur. reiser til Danmark fredagmorgen, og rett derfra skal vi til Dublin. Det største problemet vil vel bli sønnen uten pc-spill i ca 14 dager...

Hulda sa...

Enig, det er slitsomt å gå og glede seg til man skal reise bort!! Har det likedan jeg. Men, så var det å vente på ferie også da... snart bare ei uke igjen å vente. :)

Så fint det var med rosene i den lille vannekanna di. Søtt bilde av bærene på strå også.

Artig å se hvordan dere har forandra på huset i løpet av de 3 årene dere har eid det. Det ble flott.

elin1976 sa...

Jeg får desverre reisefeber bare noen sier ferie.
Herregud som jeg begynner å stresse. Skriver lister over alt som skal være med og alt jeg må gjøre før vi drar. HJEEEEEEEELP. Lykke til. Klem fra meg ♥

mona sa...

Må si du har et nydelig hus,store forandringer,kan man se......kjempefint !! Jeg har også reisefeber,men det er litt godt,bestandig godt å glede seg til noe. Blanke ark......godt å være på denne siden av ferien....kos deg og nyt !!

Mia sa...

Det blir nok deilig å reise bort på ferie, og halve moroa er å glede seg på forhånd... eller? Herlig med epletre med tre forskjellige sorter, og roser (og bilder av dem) får man aldrig nok av. Og så Fibi da, som koser seg med bær, hun også.

Takk for kommentaren din ang. reportasjen i BoligPluss.

Anemone sa...

Må innom å ønske dere en trivelig ferietur. Vi reiser herfra i morgen tidlig, og har gått og kjent på de samme følelser som deg.
Vi treffes igjen full av nye inntrykk via cyberspace vet du.
Ha det godt, og nyt hver en dag.
klem fra trøndelag sendes.