12.6.07

Jeg skulle jo bare en tur til byen for å kjøpe litt lin...men oopps...se hva som også havnet i handleposen. -det var umulig for meg å gå forbi denne Soaked in luxury kåpen til halv pris uten å slå til.. ;)
syns den har et herlig nostalgisk uttrykk...litt a' la Noa Noa
I forrige uke ble jeg tante til en liten prins som heter Jean Philip
til helgen skal vi på baby besøk og med i gaveposen har jeg en prins, trebokstaver, håndklær fra GANT baby og et hjerte i lin som jeg har sydd

årets nysådde lavendel koser seg ute i solen, men de er så små ennå så de får bli i krukken noen uker til før jeg planter de i bedet.
nb! Fibis ferie er i boks ! jippi :)

7 kommentarer:

Annettenett sa...

Gratulerer med tantebarnet, vakkert hjerte han får av deg! Elsket kåpen din, gørstilig!

Koselig koselig sa...

Gratulerer med liten tanteunge, så koselig :) Det er moro å bli tante ja!!!!
Kjempefin jakke også ja... vet hvordan det er å bare skulle ta en tur til byen for kun å.... hm... i morgen skal jeg, jeg skal bare innom Lykke ;) *ler*

Så bra at Fibi har fått ferieplass nå da, det var koselig å høre.

Mor Grethe sa...

Så fin kåpe.... Hvorfor kommer jeg aldri over slike kupp...? Den var helt herlig. Hadde med meg eldste tuppa på kjøpesenteret i dag... pust og pes... det er slitsomt. Gratulerer som tante... det er nusselig... fint hjerte du har sydd. Jeg kjøpte lavendel på hagesenteret i dag... er det en staude, eller er den ett-årig? Vet du?
Supert at det har ordnet seg for Fibi.

randi K design sa...

For en fin bligg. Du er flink til aa ta bilder! Masse fine ting! jeg elsker de smaa veskene med rysjekant, og hjertet for babyen... Har du brodert navnet paa??

elin1976 sa...

Gratulerer, kjære tante. Er det ikke gøy. Vi gårt å venter på at søstra til mannen skal få i august. Vi venter to babyer dette året. Tanteungen Christy, min skal også ha. De to skal ha med en dags mellomrom. Jeg anser meg som tante til denne også. Siden jeg og Christy er gode venninner blir ekstra spennende. Jeg må le når ejg tenker på min søster som mormor he he.
Jeg har kjøpt Lexington sengesett til Chrity sin gutt" Isak Matthias " Det er kjempefint.
Vi vet ikke hva den andre blir. Men jeg har et stort ønske om en jente, slik at den vordene moren kan få lage dette prinsesse rommet som hun har drømt om siden hun var liten. he he. Ha en flott dag.
Masse klemmer fra Elin:O)

Flower Power sa...

Gratulerer så mye som tante!:)Så stas da...Hadde en handletur selv her om dagen som ikke gikk helt etter planen...he,he.-Det er lett å komme hjem med "storfangst". Jakken var jo knallfin, da...

Cecilie sa...

Så nydelig hjerte du har laget!