29.6.07

God helg
iiikkk....jeg gleder meg sinnsykt til vi reiser onsdagsnatt
-kan faktisk telle hele dager på en hånd nå
..jeg er verre enn ungane ..tjihi
litt shopping har det blitt i dag
( selv om det absolutt ikke stod på listen min over dagens gjøremål..)
men sånn kan det fort gå når jeg hadde bedt en viss butikk (Lykke) om å ringe til meg så snart de fikk inn fuglebur

jeg har sett i flere interiørblader at mange har planter i disse burene

..så jeg fant et søt hjerteformet liten klatresak

og en telysholder ( ehh...til julelys?) i samme brunfargen

ikke nok med at jeg fikk fugleburet som jeg har gledet meg til lenge

det nye nummeret av Vakre hjem og interiør lå i postkassen min da jeg kom hjem


nå skal jeg bake foccacia, lage kyllingsalat,

helle litt rødvin i glasset

og kose meg storveis!!!

15 kommentarer:

Hulda sa...

Skjønner godt at du gleder deg, Line!! Jeg har også nedtelling til vi skal reise på ferie. Vi reiser 9.juli. :) Så herlige ting du har kjøpt, det fugleburet var helt skjønt altså! Vakre Hjem venter jeg på, kanskje det er her hos meg i mårra. Har også vært på litt shopping i dag, bilder kommer i løpet av dagen. :)

Flower Power sa...

Fugleburet ditt var veldig fint, og den hjerteblomsten passer jo bra inni der:)Jeg venter ennå på Vakre Hjem bladet...det er såååå flott!! Koser meg med det i flere dager jeg :)
Ikke rart du gleder deg til du skal "over there"! Det hadde jeg også gjort må jeg si...:):) Håper å få se bilder fra turen etterpå da...:):)Ha en fin helg med salat,rødvin og Vakre hjem.

Lynetmor sa...

Så fint fuglebur du har kjøpt :-)
Ønsker deg en god helg :-)

Gunhild, NO sa...

Så koselig blogg du har. Huset ditt ble kjempefint etter forvandlingen. Og det fugleburet var dekorativt. Husker også en gang jeg så bilde av kjøkkenet ditt. Likte det så godt. Og de veskene du syr er kjempefine!! Så spennende med USA tur. Har vært på østkysten for lenge siden. Skjønner at du gleder deg. Nå nærmer det seg jo veldig.

elin1976 sa...

Vet akkurat hvordan du har det nå når du skal ut å reise. Nå klarer jeg nesten ikke vente med å reise til Danmark. Har laget liste over alle butikkene jeg har lyst til å besøke på veien ned til Ebeltoft. he he.
Slike fuglebur har jeg også sett mange ganger i interiørblader. Synes de er så flotte.
Jeg fikk også vakre hjem og interiør i går. Bladet er fantastisk denne gangen. Har ike klart å komme meg igjennom det enda, men har det med opp her slik jeg har litt sengelektyre. Må alltid lese før jeg legger meg. Ha en flott lørdag. Masse klemmer fra Elin:O)

rine sa...

Hei Line,
Jeg ville bare stikke innom og ønske deg god tur, i tilfelle jeg ikke rekker innom bloggen din igjen før du reiser. Kunne ønske det var meg som reiste til USA om 5 dager :)
Grand Canyon og Las Vegas frembringer gode gamle minner ja. Du og familien din får kose dere kjempemasse! Og så håper jeg vi får et lite reisereferat i etterkant :))

P.S. I Las Vegas er drinkene gratis når du sitter ved bordene og spiller, hmm kan du skjønne det? :)

Gypsy Purple sa...

Lovely!!!!!

Koselig koselig sa...

Så moro Line, nå er det bare noen få små dager igjen og så bærer det i vei til California! Himmel så moro det skal bli tenker jeg! Har du husket å lage cd med bilmusikk? Det må du ha vet du, Beach Boys med Good vibrations, masse sånn California musikk, yes!
Har kjøpt den rosevinen du anbefalte, men ikke prøvd den ennå. Kanskje i kveld?

Ja Lykke er en småfarlig butikk synes jeg - er på en måte litt glad for at jeg ikke sykler gjennom byen hver dag lenger hjem fra jobb, men samtidig savner jeg det veldig også da. Men i dag har jeg vært i byen og kosa meg veldig sammen med en venninne og hennes datter! Det er salg overalt nå, farlig farlig farlig!

ha en fantastisk lørdagskveld :)

Mor Grethe sa...

God tur Line! Håper du får det strålende:o)

Emmeline sa...

Ja nå nærmer det seg med stormskritt. Så heldig du er som skal få oppleve USA, der har jeg aldri vært...men kunne virkelig tenkt meg å dra! Jeg er jo så barnslig at jeg er spent på om Lexington er billigere over there også, hehe, så jeg følger med!

Du har kjøpt deg noen aldeles nydelige ting. Flott blomst og fantastisk fuglebur. Bladene har gledet flere av oss blogger denne helgen, helt skjønt å kunne sette seg ned med nytt uåpnet blad!

Tilslutt må jeg jo bare få bøye meg i støvet for det flotte filmrommet dere har laget. Likte ALT og må jo bare si at putene med stoff fra IKEA var superfine. Ha en fortsatt god helg det lille som er igjen av den, og god tur!!!

Mia sa...

Kan tenke meg at du gleder deg, ja! Det må jo bli bare fantastisk. Herlig var også fugleburet. Virkelig vakker og romanstisk. Og så de rosene dine i bildet da (jeg er virkelig inne i en rose periode nå; skal til "mitt rosegarteneri" på onsdag med en handleliste... jeg nyter synet av alle roser jeg ser - og som dufter godt...)

Karna sa...

Kjempe fine ting du har funnet deg, slike fuglebur er jo bare så koselig! Utrolig tøft filmrom dere har laget dere også, var jo der jeg skulle vært om en uke vet du...grrr!

Håper forberedelsene går bra, håper du klarer å hvile deg litt også, og ikke bare vasker til husgjestene dine!! Kan jo ikke være helt utslitt til du skal reise rundt i Amerika, du må jo bare få lagt inn et besøk til Pottery Barn!! Skulle handlet en hel container, og solgt når du kom hjem....he,he!

kommer innom igjen, for å ønske deg god tur før onsdag....

Olstad sa...

God tur Line, håper alle forberedelsene er i rute og at dere får en kjempe tur.

Fuglebur er så koselige. Det du hadde funnet var jo superfint.

Fortsatt god sommer.

RedRobin sa...

Hei på deg! Må bare få ønske deg en super ferie og håper du får masse gode opplevelser "over there". Gleder meg til reisereportasjen!! :o)

min sin lille tue sa...

Støtter foccacia, kyllingsalat og rødvin! Namme.
Tøff ide med blomsten i fugleburet da, det har ikke jeg sett før.
Så herlig bilde av hunden som spiser bær, goldenhunder er så gromme. Så koselig det var rundt huset ditt. Ønsker deg en god ferie:)