17.6.07


En søndag i juni


Å ta bilder er gøy

og å redigere de etterpå

..jeg ønsker meg veldig et digitalt speilreflekskamera og adobe elements *drømme*

men enn så lenge klarer jeg meg fint med min ixus og picasa

Min lille smykkeskatt

et hjerte med slitt dekor og Fader vår på baksiden

søm har det også blitt idag

en veskebestilling er klar....håper den faller i smak


etter anbefalinger er det The Holiday som snurrer i dvd spilleren i kveld
...filmen var kjempesøt, en skikkelig jentefilm....

16 kommentarer:

Emmeline sa...

Åååå så fin den ble Line. Helt nydelig, og så går den til alle farger. Det er jo bare helt perfekt for meg! Gleder meg veldig til å se den live...Det blir min sommerpresang i år. Må jo som vanlig bare beundre bildene dine også. Du har nydelige nærbilder, det klarer ikke jeg med mitt vanlige digitalkamera..Kjekt å se noen som får det til. Du får kose deg med The Holiday. Det lille huset er jo bare heeeelskjønt, men ellers syns jeg filmen er i overkant klisjeaktig. Men men.. Deilig å drømme seg vekk på en søndagskveld uansett. Kos deg!

min sin lille tue sa...

Å nå ble jeg mimrete, et sånt hjerte har jeg også, men det er gult. Fikk det til dåpen min tror jeg. Og den veska bør falle i smak, den var nydelig. Ha en fin søndag:)

Granne med Selma sa...

Du var mig en duktig tjej som har så många bloggar. Imponerad att du orkar hålla igång flera stycken. Har precis kommit hem från huvudstaden och ska sätta mig och läsa dina bloggar mer ordentligt. Återkommer igen!
/Sussie

posidriv sa...

Eg har òg eit slikt hjarte, mitt er kvitt med ei lita rose på...

The Holiday er ein skikkeleg koseleg film, kos deg! :)

Koselig koselig sa...

Jeg hadde også hjerte med Fadervår, men jeg vet ikke hvor det ble av!

Utrolig flott veske du har laget. Hva slags stoff trykker du bildene på først, lerretsstoff? Si meg, er du håndarbeidslærer?

Håper du liker The Holiday da, jeg synes den var kjempesøt. Akkurat en sånn koselig romantisk komedie som vi jenter trenger en gang i blandt. De viste den på flyet til USA når vi dro, men pga. ikke-fungerende øretelefoner fikk jeg aldri sett den, og hollandsk teksting var ikke min sterke side.
Sånn er det å fly utenlandsk *Ler*
Nå har vi sett ferdig både The Queen i dag og The Last King of Scotland. Jeg var glad for å ha et lite blad å gjemme meg bak på slutten av siste filmen...

Flower Power sa...

Så flott vesken ble! Jeg liker veskene dine så godt!..:):)syr litt vesker selv også, men mer lappete liksom. Jeg har også et hjertesmykke med fadervår...akkurat likt ditt. Viste det faktisk til min datter i dag, for hun var litt ivrig på å se i smykkeskrinet mitt. Ha en fortsatt fin søndagskveld!

JULIE K sa...

Åååå vet du Line, ett slikt smykke har jeg også bare at mitt er blått. Jeg lærte fader vår som liten av å lese bakpå det : )

kreaLIV sa...

Du lager så masse flotte vesker, i lin og blonder. Kjempeflink er du. Gratulerer som tante til en skjønn gutt.Ha ei flott uke

elin1976 sa...

Så flott veske du har sydd nå igjen. Du er å blir en mester. Så herlig din lille nevø er. Jeg blir tante i august og så skal hun elste tilmin søster ha en liten en i august hun og. Med en dags mellomrom. Vi får håpe at en av de går over tiden. Kan bli mange inntrykk på en gang.
Et slikt smykke fikk prinsessa til dåpen av min søsters svigermor. Tro at bakpå så står fader vår skrevet. Veldig flott. Ha en fin dag, Line. Klem fra Elin:O)

Karna sa...

Så nydelig veske Line, og for en utrolig søt baby.....

Likte også den filmen, liker slike jentefilmer jeg...sukk.... =0)

Du har vel bare noen dager til på jobb, jeg har ikke mange ukene jeg heller, og såååååå deilig det skal bli med ferie! Har ikke noen planer, og kjenner at det bare er godt. Har vært så mye styr i det siste, at jeg ser frem til noen dager...kanskje uker....hjemme i fred og ro!

Hulda sa...

Så fine smykker du viser, det er jo så fint med gamle smykker. Fin veske også. Ha ei fin uke!

Ellie sa...

Hmm, så rart, jeg var sikker på at jeg la inn en kommentar her i går, men den har tydeligvis ikke kommet inn. Slike emaljehjerter er så søte, og du tar jo så fine bilder, også! Flott veske! Ha en fin uke!

Lynetmor sa...

Så nydelig smykke :-)

Mor Grethe sa...

Hei Line. Jeg bruker også picasa hvis jeg må fikse noen småting på bildene mine. Enkelt og greit program, som passer bra til meg. Det beste for meg er at det er på norsk:o) Søtt smykke du har.... og nok en flott veske. Aner meg hvem mottakeren er. *smil* Og The Holiday... smask, kjøpsaktuell i "romantiske komedie-samlinga" mi.

moderncountry sa...

Hehe, jeg sa Emmeline ble veldig glad der oppe :) Moro nar kundene blir fornoyde! Ikke rart da, veska er jo kjempevakker :) Mulig jeg vil bestilel ei av deg senere Line, har jo forelsket meg i ei hvit som jeg har sett pa siden din. Da horer du nok fra meg!
Drommende bilder av nydelige hjerter! Elsker hjerter :)
Ha en god natt Line, skal straks lalle jeg, mye og gjore om dagen sa na er jeg sliten, phu..
Natta, zzz

Mia sa...

Nydelige bilder, Line! Jeg også ønsker meg et digitalt speilrefleks kamera... Nydelig den vesken du har sydd også. Symaskinen min har vist tatt sommerferie, og har ikke vært i funksjon på aldrig så lenge... Men jeg har et teppe som jeg bare må få ferdig snart (kunden venter...)