5.6.07

En følelse av sommer
...dvs solbrent og halsbetennelse
Jada ;) med fare for at dere blir skikkelig leie
viser jeg en ny veske jeg har sydd
En gammel duk og litt lin = veske med sjarm

Svingte en tur innom biblioteket i dag og fant litt ferieforberedelseslektyre

jeg liker ikke å gå glipp av noe fordi jeg ikke har gjort leksa mi

...så her blir det lekselesing.....jada jeg er lærer...tjihi

Det er kun 4 uker igjen til avreise...iiikk..

Utleie av huset er iorden

men med Fibi's ferie er det verre

jeg får prøve annonse i avisa

og se om det dukker opp noen som har lyst på besøk av verdens snilleste golden

Jeg har såå lyst til å sy egne klær men jeg synes det er vanskelig å komme igang

det mangler litt på how to 'en

så får vi se om jeg blir noe glupere av disse bøkene


Nå som sola og varmen endelig har kommet

kjennes også duften fra syrinene utrolig intenst

Herlig!!

16 kommentarer:

mona sa...

så nydelig den vesken din var,jeg elsker lin,så denne var helt meg !! Du er utrolig dyktig :)Så synd at ikke noen har meldt seg til å passe Fibi,du skulle ikke bodd så langt unna......dyre-elsker som jeg er !! Savner lukten av syriner,det lukter sååååå godt,men jeg har bare veranda,og vet ikke om de ville trivdes i store krukker....nei,nå skal du få tid til å lese,du har jo litt å komme igjennom,hehe.....kos deg da,håper solen skinner ! Og klart du må ta deg en Nord-Norgesferie.....!

Henriette sa...

Hei!!!
Nå er det sommer!!!! Ville bare si at jeg er skikkelig imponert over de veskene dine... Skikkelig søte og fine... :)
God bedring. Ikke noe godt med vond hals, jeg har akkurat hatt streptokokker... :(

Tina sa...

Har kikket i bloggen din og sett på alle de flotte veskene du har sydd! God bedring. Ønsker god tur "over there". Håper det ordner seg for Fibi.

Koselig koselig sa...

Jeg har klump i halsen for Fibi skal du vite... men vi kan ikke *snufs* Satt her og tenkte på et vennepar av oss med barn, som har hatt hund før, men kom på - de drar til syden :(
Jeg håper virkelig du finner en fin og god feriefamilie til henne. Vet dessverre ikke om noen som passer :(

Godt du har funnet fram lektyre om områdene dere skal til. Det lønte seg virkelig for meg/oss når vi var i New York. Jeg er glad vi planla ting såpass detaljert, det var flere som "lo" av meg, men jeg visste vel innerst inne at det var smart av meg ;) og jada, vi fikk nok tid til spontane ting også vi :) det var ikke noe problem!

Karna sa...

Du er herved invitert på spikersuppe...HA HA HA, det verste er jo at du har rett også...hi,hi...

Kjempe nydelig veske, og lekselesingen her er jo koselig da...Håper du finner noen kjekke mennesker Fibi kan bo hos...tenk bare 4 uker til, tiden går fort!

min sin lille tue sa...

Hei hei. Vær trygg, blir ikke lei veskene dine, de er knallfine. Og Fibi er da så nydelig, håper du får noen til å passe henne. Kan tenke meg at han goldenkaren min hadde syntes det var spennende om hun kom hit da. God bedring.

Anemone sa...

Ser du samler reise litteratur.
Halve turen det å planlegge i forkant. Drømme seg bort, og finne ut hva en skal brike tiden til. DA har en virkelig noe å glede seg over også.
Drikk varmt sitronvann for halsen, det lindrer og gjør den fort bedre.
klem sendes.

Mia sa...

Jeg blir aldrig lei veskene dine, Line. De er bare sååå nydelige! Håper du finner et godt feriehjem for Fibi. Hun fortjener det. Godt med lesestoff ang. reisemålet også. Det gjelder å ha gjort hjemmeleksen sin før man drar, så får man større utbytte av ferien også.

Så må jeg bare kommentere den nyyydelige kommoden du viser i et tidligere innlegg. Fantastisk flott ble den med hvitfarge og nye knotter. Jeg får sånn skikkelig glamour/Hollywood-følelse av den (på en god måte). Hvem hadde trodd (andre enn deg) at kommoden kunne bli så fin?

elin1976 sa...

Herrefred det er mange som virkelig har blitt syke denne våren og sommeren. Alle ligger jo. Hva skjer? Jeg har nettopp blitt frisk(he he blir jeg noen gang frisk) Så er det Anna lisa, Nå du. Vi har to på jobben som ligger. Ikke noe hyggelig siden vi kun er 4. Du er bare så heldig som skal til USA. Det er en favoritt. Masse hyggelige mennesker, flotte ting å se på og ikke minst masse gøy shopping. Ha en fin dag, vennen. Klem fra Elin:O)

anka sa...

Kjempeflott veske, og vi blir jo ikke lei av veskene du syr:-) Det er heller til inspirasjon.
Jeg har planer om å kjøpe meg en hvit syrin, jeg syns de er så vakre.
Kjekt å lese og planlegge før en legger ut på langtur. Ønsker deg god tur.
Er det greit at jeg lenker til deg?

molly's heaven sa...

Ja, det er ikke noe man kan gå glipp pga dårlig info...hehehe! Helt riktig;) Fibi ja, må jo få komme til noen snille, vår Dita tror jeg hadde gått i koma av sjalusi...hahaha! spør noen i nærområdet ditt kanskje...
Vesken er nydelig, og kommoden ble kanon!!!

Mor Grethe sa...

Oj... der har du masse lesestoff... Så synd det ikke har ordnet seg med Fibi, får håpe noen melder seg. Nok en fin veske:o)

Ellie sa...

Jeg blir heller aldri lei veskene dine, de er fantastisk flotte! Måtte le da jeg så stabelen med reiselektyre, ser du er samme typen ekstremplanlegger som jeg er :-). Dere får nok en flott tur! Håper du finner noen til å passe Fibi.

Thea sa...

Kjempeflott veske du har laget... finnes det jenter som blirlei av vesker da? spesiellet ikke når de er så flott:) Ha en flott dag i solen:) Thea

moderncountry sa...

Heisann Line! Nå har jeg vært innom flere av bloggene dine og jammen var det både mye deilig og flott å se! Galleriet ditt var veldig fristendes og en av sommerveskene falt jeg helt pladask for. Mulig jeg kunne kjøpt ei av deg senere?
Veska du nettopp har sydd var også nydelig, du er så flink atte :)
Du får ha god bedring og en god kveld! Klem fra Aina ;)

mreteveian sa...

Sjekk ut disse om klær og søm på amazone.com:
"Sew U ... making your own warderobe" og "Sew what! Skirts: 16 simple style you can make...".
Ganske rimlig om de kjøpes brukt.
De har fått god omtale på www.whipup.net siden.