20.5.07


Smykke dilla
jeg har visst blitt litt hektet igjen nå
idag stod jeg opp litt ekstra tidlig..bare for å lage et nytt armbånd
..i blått og brunt
..og ett med store glassperler i krem og brungrønn
og dobbel lenke
smykkene er tilsalgs i Me oh my butikken

yngstemann i huset er litt av en tryllekunstner
Her viser han et triks hvor 2 gafler balanserer på en tannpirker på kanten av et glass.
Er det ikke Imponerende?
Jeg ønsker alle som titter innom en deilig søndag
Dersom vinden løyer ut over dagen
har jeg planer om å tilbringe litt tid her





14 kommentarer:

Drömskåpets Hanna sa...

Vilka underbart vackra smycken du gör! vilken talang!!

moderncountry sa...

Takk så mye for flotte ord i bloggen mine Line! Du er så altfor snill du :)
Ja, jeg vet selv ikke hva jeg gjorde før bloggen, og kan ikke nå forestille meg et liv uten! Så mye som den gir meg, er helt ufattelig!
Sånn som deg f.eks. Du er superflink til å lage smykker og vesker viser oss hvordan man kan utnytte kreativiteten sin enda bedre, igjen kjempeflotte smykker!
Å så må du og ha fortsatt fin Søndag, klem ;)

Ps: Ble helt forelsket i den siste linposen med monogram og skrift på forresten, super!

Mia sa...

Det var noen alldeles nydelige smykker du har laget, Line! Vakre fargekombinasjoner. Og ivrig må du være når du står opp tidlig, hihii, for det er sjelden jeg er sååå ivrig at jeg står opp for å være kreativ "first thing in the morning"... (men nå hører jeg til de trøtte om morgenen da...)

Utestolene dine så bare så herlige og innbydende ut, men vinden har gjort utelivet nokså umulig her hos meg de to siste dagene. Jeg skulle egentlig vært ute i hagen for å pusle litt, men som sagt, ikke så trivelig...

JULIE K sa...

he he så artig med tryllekunstneren. Nydelige smykker du igjen har laget, ikke rart du blir hektet når de blir så fine. Ja jeg ønsker veldig å sette meg ut jeg også, men det har ikke vært mye vær for det. Satt litt ute igår, men så kom det litt regn. Vi har hatt en utrolig kjedelig vår dette året. Håper sommeren blir bedre.

åsemor sa...

Kjempefine smykker du har laget, synes fargekombinasjonene dine er så fine, det gjelder alt du lager.
Ikke verst å ha en magiker i huset, riktig så flink.

koselig koselig sa...

Nydelige smykker :) Lett å få dilla på smykkelaging igjen ja. Jeg har planer om et smykke nå til meg selv, men jeg må bare få rotet meg inn til sentrum igjen. Så rart det er å ikke jobbe i nærheten av byen lenger, nå må alt planlegges gitt...

Flink tryllekunstner du har i familien ja, flere kunster som kan vises på bloggen ???

God søndag!

ps. dere må bestemme annenhver gang, eller hvis barna er med, på tur :) Bredbåndet har jo en del bra filmer da, har dere det? Hvis dere har vil jeg anbefale å leie Lucky Number Slevin, den er kjempebra!

RedRobin sa...

Åh, så lekre smykker! Det var jammen en veldig god grunn til å stå tidlig opp... :o)

Liker godt de deilige stolene dine også - ønsker meg!! Hehe!!

daisy sa...

Så flotte smykker! Fargene var virkelig nydelige!

Håper du fikk slappet av litt i de lekre stolene dine i helga! Her i byen er ikke været noe særlig. Om ca en uke har vi endelig balkong, så jeg sparer gjerne godværet til da, jeg! :)

helen sa...

Så fine smykker du lager! Jeg ble inspirert til å prøve selv etter å ha sett de fine smykkene her på bloggen din :)

Lena sa...

Så nydelig det smykket i krem og bruntgrønnt var!! Flink du:-) Ha en super uke!

molly's heaven sa...

heisann!
Jeg tar deb hvite vesken, men gjerne med lengre bånd, slik at jeg kan bære den på tvers;)

Karna sa...

Dååån det armbåndet med perler på skulle jeg gjerne hatt...alle smykkene var fine altså...

elin1976 sa...

Fantastiske armbånd, Line. Fargene er bare sååå nydelige. Du har en magiker av en sønn. Litt av et triks å underholde i familie selskaper med. Håer du får et strålende vær slik du kan slikke sol fra disse flotte stolene som jeg ønsker meg( he he) Klem fra E:o)

Mor Grethe sa...

Så gøy det må være å ha en tryllekunstner i hus. Fine smykker du har laget i det siste Line, og de stolene dine.... *drømmer*