22.5.07

lin lin lin
I dag har jeg sydd ferdig en ny linveske
den er i ubleket lin med bilde og blonde
En venninne ønsket å gi denne til moren sin i bursdagsgave
...jeg håper hun blir fornøyd

Liljekonvallen er på siste beste nå!
jeg har flere buketter inne, så huset er ganske parfymert kan man si

nå må jeg stikke på foreldremøte...litt kjedelig at det krasjer med Nigellas kjøkken og Grønn glede

.. tøffe tider for en tv slave...he-he

men de Frustrerte fruene og 9 av 10 nordmenn skal jeg få med meg senere ikveld.

9 kommentarer:

Karna sa...

Fantastisk nydelig veske igjen Line, blir bare finere og finere...

Vakre liljekonvaller også, kos deg med en god TV kveld, du må jo ikke glemme Kongen av Queens...digger det!

elin1976 sa...

Jeg fikk sett det! Nigella er favoritten. Har en kokebok og etter programmet måtte jeg inn i den og sjekke om oppskriftene stod der. Der var de- alle sammen. Tina ville at vi skulle bake gammeldags sjokoladekake og corn flaks snack til familie selskapet på mandag. Så nå blir det slik. Hun var til og med å knipsa bilder av dette med den nye mobilen:O) Skal bli sennende å prøve disse oppskriftene. Jeg tror at jeg skal prøve sjokolade ostekaken. Den så knakende god ut og så elsker jeg sjokolade og ostekaker!
Vesken ble råflott. Liker lin jeg. Har kjøpt meg noen meter på Ikea. Vet ikke hva jeg skal bruke det til men noe finner vi alltid på etter hvert. Godt å ha i hus! Ønsker deg en flott onsdag. Klem fra E:O)

elin1976 sa...

Jeg fikk dem til jul men de er kjøpt her borte i Sandnes.
Jeg vet du kan kjøpe disse putene på nettbutikken himmel og hav. De sender til Norge også.
Nettadressen er himmelhav.dk
Håper dette var til hjelp. Klem:O)

Mor Grethe sa...

Fin veske Line. Finner du de fine bildene på nettet? Jeg skulle hatt gamle bilder av undertøy, planlegger noen venninnegaver. Liljekonvallen er helt på starten her, de er sååå fine.

åsemor sa...

Nok en fin veske:)Tv liker jeg og å se, spent på den nye serien på tv 2 i kveld, har fått blanede mottakelser.

molly's heaven sa...

TUSEN MILLIONER TAKK!!! den var nyyyydelig:)) Pengene er sendt avgårde idag;)
Nå må jeg bare finne den hvite sommerkjolen til og klogger i sølv med sløyfe på, så er jeg klar...hihi:))
Ha en trevlig kveld;)

RedRobin sa...

Flott veske, du er sååå flink altså... Og de nydelige liljekonvallene da - min absolutte favorittblomst, men siden gubben blir helt "pottetett" av dem så tok jeg meg den frihet å snuse godt på dine. :o)

Ha en fin kveld!

Drömskåpets Hanna sa...

visst älskar vi bara liljekonvaljer. Underbara!
Och väska blev finfin!!!

Koselig koselig sa...

Kjempefin veske! Ja Liljekonvaller er flotte, men som du sier det er veldig parfymert lukt ja. Mine hvite syriner stod i nøyaktig 2 dager og så visnet de. Jeg gidder egentlig nesten ikke ta de inn en gang, de er flottest der de er ute :)

ha en fin kveld.