27.5.07

Jeg har lovet Fibi at hun skal slippe
å tilbringe sommerferien på kennel
når vi reiser til USA
..aller helst vil hun bo hos en
snill og hundeglad familie

Fibi er en liten dame på 8 år
Hun er frisk og rask
Bjeffer ikke
og trives aller best i hvilende positur..

Fibi hjelper gjerne til med støvtørking...
og med forefallende arbeid i hagen


Fibi er alltid klar for turer i skog og mark
Hun er veldig glad i barn og deler gjerne drikke med dem..
Fibi betaler selvfølgelig for kost og losji
~4. til 23 . juli~

Er det noen som har lyst til å få besøk av Fibi i sommer

så ikke nøl med å si i fra!!!


19 kommentarer:

molly's heaven sa...

Det var et fantastisk fint innlegg, om en alldeles bedårende Fibi! Skulle gjerne takket ja, hadde jeg hatt anledning, og bodd litt nærmere:)) Hun har så nydelig farge...Kjempemorsomt skrevet og lykke til;)
PS!
Så flott dere har det inni og utenfor huset;)
Pottery Barn bruker osteklokkene til å dekke over parfymeflakongene på et pent fat, og gjerne stettefat:) Lekkert!

moderncountry sa...

Å så herlig post!!! Fantastisk Line, jeg ble så glad av alle de nydelige bildene av Fibi :) Hadde jeg bodd i Norge og i nærheten, ja da skulle jeg nok tenkt alvorlig over det. Så nydelig som ho var :)
Morsomt at du tar bilder av ho i alle mulige situasjoner, det samme gjør jeg med min katt. Og som Fibi er også min katt veldig glad i å sove, helst hele dagen :) Å så går ho ut og jakter om natten, slik som katter gjerne gjør.
Lykke til videre med søken Line!

Koselig koselig sa...

Herremin... skulle gjerne passet henne, men min samboer er dessverre allergisk mot katt og hund.

Anemone sa...

Trøstes min. DEN hunden hadde jeg ikke hatt hjerte til å reise fra. Hadde vi bort nærmere hverandre hadde hun kunne fått husrom og mye kjærlighet her i huset. Sønnen ville sikkert blitt overøykkelig over en slik overnattingskompis. Håper du får napp til snille folk som tar vare på henne.Lykke til.

Karna sa...

Åhhh for et fint innlegg, skjønner godt at du ikke vil at Fibi skal på kennel...det har ikke jeg hjerte til heller....Må vel klare å få noen til å passe henne vel? De vil ikke passe henne de som skal leie huset da? Det hadde jo vært perfekt! Må få høre hvordan det går! Kanskje du må sende henne til Bergen, så hun får være sammen med Petra og Oliver...he,he...

elin1976 sa...

Hadde ikke vi skulle avgårde på ferie akkurat da, skulle jeg kommet å hentet henne selv.
Her skulle hun fått gått 2-3 timers tur hver dag
( dina er boarder collie og må aktiveres) Vi har sirdalen rett utforbi døra og der kan hundene springe så langt øyet kan se.
På kvelden kunne hun ligget med meg i min TV stol mens Dina ligger oppå pappa i hans( det er fakta) Så kunne alle 4 sett tv til vi sovnet. Det er slik vi gjør det her i vår familie. Klem fra E:O)

HildeS. sa...

Hei hei.
Eg trur eg er forelska i hunden din...Har vore innom fleire ganger i dag, og sett på bildene av henne.
Me kan godt passe på henne i sommar,men me bur kanskje litt langt borte fra deg til at du synest det er greit. Me har katten Rasmus, går det bra?

sunshinegirl sa...

Så herlig Fibi ser ut.
Jeg bare elsker hunder men har nok med mine 2 vill basser:)
Helt sikkert noen som ønsker seg besøk av Fibi når dere er på lang tur:)
Lykke til Fibi:)

rine sa...

hei Line :)
symaskinen min er en Brother innovis 1200, men de broderiene du så på bildet er kjøpt utenom.
Kjempesnåle bilder av Fibi forresten :)

Karna sa...

Høres deilig ut med et langt bad, rødvin og et interiørblad...og ikke minst en fridag til...må nok tilbake på jobb i morgen, men blir heldigvis en kort uke...kos deg!

åsemor sa...

Hvem kan stå imot en slik sjarmør?
Håper det ordner seg med hundepasser. Er desverre praktiskt umulig for oss, du vet ,det er nå den jobben da :(
Ha ei fin uke!

JULIE K sa...

Fibi er bare nydelig altså. Skulle gjerne passet henne, men vi drar en tur til svigers første uka i juli. Håper vi får høre det når du finner noen som kan passe henne. Jeg sliter litt selv med dyrepass for tiden. Trenger noen som kan passe fire katter og to kaniner i juli, det er ikke så lett he he : )

Mia sa...

Fibi ser bare såååå herlig ut. Skulle gjerne tatt henne imot, men faren er vel at hun måtte bli her da... Bildene dine av henne er bare nydelige.

Milly sa...

For en helt nydelig hund! Du må da være utrolig glad i henne, så søtt innlegg og så herlige bilder! Fikk bare enda mer lyst på en hund nå...

Guro sa...

Åååå! Så nydelig hund! Håper du får noen til å passe henne! Flott blogg også! Håper det går bra at jeg legger deg til i lista mi!;)

Mor Grethe sa...

Helledussen. Så flink Fibi er da. Du har tatt noen blinkskudd. Jeg skulle gjerne hatt hjelp i hagen! Vi reiser til Hellas, så det går ikke med hundepass, håper virkelig det ordner seg for dere.

Anemone sa...

Kom akkurat på at jeg har jo en ugift "lille bror" på 36 år, som jeg kan "avertere" på denne måten. Men måtte bli på livstid det da...

Hulda sa...

Så søtt innlegg, og fine bilder av Fibi. Håper dere finner noen som kan passe henne mens dere er borte. Hun er nok kjempesnill. Nydelige bilder på innleggene lengre ned her også.

Siri sa...

Så nydelig hun er! *SMELT* Også så flink hun er til å ta del av menneske-livet!
Jeg har alltid hatt lyst på Golden, helt siden vi hadde en da jeg var 6 år.
Jeg og sambo har fått hund nå, en liten flott jack russel terrier. Men min neste hund MÅ være en Golden, jeg føler rett og slett at jeg savner en Golden jeg... Har savnet den i 20 år...