3.5.07

Jeg har blitt utfordret av Mollys Heaven til å vise hvilke parfymer jeg bruker


..den utfordringen måtte jo bare føre til at jeg måtte ta en liten shoppping tur på Strawberrynet (ps...her er det superpriser og gratis frakt!)

ikke det at jeg ikke har parfymer men jeg kom til å tenke på en favoritt jeg brukte for noen år siden....så jeg måtte jo bare kjøpe den igjen for å se om jeg fortsatt liker den


Den heter Organza Indecence Women by Givenchy

En annen herlig duft jeg bruker er Balenciaga's Cristobal.

Den bruker mannen min i herreduft også....Mmmm

Min hverdags duft er Prada

Ganske så krydrete lukter med andre ord :)

Jeg har ikke helt oversikt over hvem som har blitt utfordret så jeg sender den videre til de som ikke har vist frem sine dufter ennå

4 kommentarer:

Koselig koselig sa...

Herlige dufter, den første kjenner jeg godt. Den har jeg hatt selv en gang. Prada er også god! mmm... jeg har blitt utfordret og min kommer i løpet av helgen.

molly's heaven sa...

mmmmm....ja her var det gode dufter, krydder for mørke damer;) Jeg også måtte handle litt der idag...hehe!

anniche sa...

Ja, det er herlige lukter!
Jeg har den Christobal parfymen jeg med! Elsker krydder parfymer...mmmmm!!!

Ha en god helg Line:))

Klem

elin1976 sa...

Herlige lukter. Jeg har en prøveflaske av prada. Lukter himmelsk. Jeg må ha lette og fruktige dufter. Jeg er slik at jeg øser og pøser på....til alles fortivelse. Hmmmm....her kommer Elin sier de, på 200 meters avstand;O).
Ha en flott lørdag, Line.
Klem fra Elin:O)