13.5.07

Helg igjen..
Jeg ønsker meg så veldig et drivhus... men det er ikke kommet med på sommerens budsjett
Tidligere i våres kom jeg over disse bildene i en annonse på finn.no
Det var en skraphandler(?) som solgte drivhus som han hadde satt sammen av gamle vinduer
Det ser jo ut som en god ide :)
jeg kunne gjerne hatt et slikt hvitmalt drivhus i hagen jeg ..tjihi
..det er bare å sette igang å samle på vinduer

Mens jeg venter på at go' været kommer tilbake

sitter jeg ved sy maskinen ..

ha en fin søndag!

sommeridyll fra Greengate

7 kommentarer:

karu sa...

så fint drivhus. menjeg smeltet for det koselige boret. der kunne jeg ha sittet med gubben i mange timer med deilig tekopp

åsemor sa...

De er så fine de koppene fra Greengate,( men må styre meg jeg har nok kopper).
Ha en fin søndagskveld:)

Anemone sa...

Har sett flere velykkede ekempler på drivhus laget av gamle vinduer. Kan lett få litt ekstra sjarme på den måten. De fleste som lages i dag er jo av plexi-glass og stål??
Ikke særlig romantisk det da.

Karna sa...

Åhhh det drivhuset var jo KJEMPE fint, har sett noen i engelske interiørblader laget av gamle sprossede vinduer, er sååå sjarmerende, kunne gjerne tatt imot et slikt....

Nydelig veske Line!

Olstad sa...

Nydelig veske - du er så flink.

Tenk å ha et slikt drivhus med en krok i innredet som stemningsbilde fra Greengate - drømme.

Anine sa...

Et utrolig sjarmerende drivhus. Det er bare å samle vinduer ja...
...og flott veske!...som vanlig
Takk for titten!

Huset i Hagen sa...

Hadde jeg ikke hatt et drivhus (som vi fikk i gave fra svigers) så hadde jeg jommen meg hoppet på denne ideen. Sånt kunne jeg virkelig tenkt meg. Så får man det akkurat så stort og fint man vil! :o)