24.4.07

Trettielleve års dagen ..
Ok det er ikke så ille å ha passert førti...
jeg er liksom litt mer vant til den tanken nå, kremene blir dyrere og lysten til å trene mindre..osv ;)
ooo

Idag ble jeg vekket til nystekte vafler, is og kaffe kl 06.30..pent dekket bord, blomster og stearinlys

Av min fikk jeg en rolls royce av en PC
En HP pavilion entertainment PC med widescreen
Jeg føler meg lykkelig på en nerdete måte her jeg sitter og taster ...he-he


~

Med tillatelse fra bestiller viser jeg frem en veske jeg har har sydd for henne
Vesken er i sort kraftig lin
med bilde av de skjønne prinsene hennes
Jeg har lagd skuldereimen slik at den kan bæres over skulder eller i hånden...det er bare å knyte!




14 kommentarer:

rine sa...

Gratulerer med dagen!

elin1976 sa...

Kjære Line.
Gratulerer så masse med dagen din. trettiellve er ikke noe for en dame som ser ut som 18.
Jeg må innrømme det nå ble jeg bittelitt misunnelig på deg og den nye pcen din. Men den er vel så fortjent som det går ann å bli.
Ønsker deg alt godt i fremtiden og kos deg i dag.
Du vieker som en skikkelig herlig dame og jeg er kjempe glad for å ha "blitt kjent" med deg. Masse klemmer fra Elin:O)

Mor Grethe sa...

Gratulerer med dagen. Godt å høre at det ikke er stor krise å passere førti. Jeg blir førti til høsten, og gleder meg veldig til det. Veska ble kjempefin, skal nok lære meg å printe ut bilde. Så treig jeg er blir kanskje ungene voksne før jeg får gjort det...ikke like sjarmerende da. HIPP HIPP HURRRRA for deg.

anniche sa...

Hurra for deg som fyller ditt år , ja deg vil vi gratulere!!!!

Så hyggelig med enda et april barn:=)

Vesken ble såååå fin, som jeg gleder meg!

Ha en toppers kveld, med litt vin(i guess) og god mat!

Klem

Karna sa...

GRATULERER MED DAGEN!!

Ligger ikke langt etter deg, og lysten til å trene har forsvunnet for leeeenge siden her..he,he...


NYDELIG veske, kjempe smart med knytehåndtak!

Kos deg med resten av dagen!

Kreoline sa...

Gratulerer med dagen, det er ikke så ille, jeg er over den og vel så det. Ikke verst den maskinen, min mann ville misunt deg, så jeg skal absolutt ikke vise den til han. HA en fin dag, av det som er igjen.

daisy sa...

Gratulerer så masse med dagen, kjære Line!! Håper du hadde en fantastisk dag!

Bursdagsgaven var kjempeflott! Og det hørtes kjempehyggelig å bli vekt til en så deilig frokost! :)

Nydelig veske du har lagd, mottaker, som vel er anniche, blir nok kjempefornøyd! :)

Klem fra meg

JULIE K sa...

Åååååå Gratulerer så masse med dagen igår.
Stor klem !!!!!!!!!

Så flott en gave du fikk av mannen da.
Ha ha måtte le litt av trettielve tallet, herlig sagt : )

Hulda sa...

Gratulerer så mye med dagen i går! Så heldig du var som fikk den stilige pc-en! :) Så fin veska til Anniche ble!

mreteveian sa...

Gratulere massermed dagen!!!
Og den pc--- *sukk*
Klager ikke på min, men det er noe med den "nye" følelsen av et ønsket leketøy ... eh- arbeidsverktøy :-)

Koselig sa...

Hei Line, gratulerer så masse med dagen og flott gave (sikler på den derre laptoppen jeg også)!
Det er ikke farlig å bli 40, erfarte jeg også nå i mars, det var ... egentlig bedre enn jeg trodde. Jeg bruker 40 tallet for hva det er verdt, jeg gidder ikke sånn lenger for jeg er 40. Og: Klart jeg kan, jeg er jo bare 40!
hi hi hi
Hver alder har sin sjarm og hver alder er den beste!

åsemor sa...

Gratulerer med dagen!Det å fylle år er kjempekoselig, nærmer meg trettifjortenårsdagen,he,he.
Her i huset hadde vi seksten-årsdag i går,hver alder sin sjarm sier nå jeg da.
Kos deg på dagen din :)

HildeS. sa...

Gratulera med dagen i går:)

Skikkeleg flott gave du fekk, og nydeleg veske du har sydd.

Ha ein fortsatt fin onsdag.
Klem:o)

Anonym sa...

Hurra, for Line'r på trettielleve år!!
Jammen meg en stilig måte å si det på!
Hilsen enda en Line på trettielleve år...