1.4.07

Påskeferie!

I bruktbutikken fant jeg disse skjønne sakene...
en blå mugge og rød skål ..
begge fra Wedgewood
..til halv pris
Det er April og påske og nydelig vær...og ferie!!!
Hva mer kan en ønske seg? Vi har ikke de helt store planene for ferien.
Våronna er i gang i hagen, båtene skal gjøres klare for ny sommersesong..
Jentene mine hjelper til ute....alt skal inspiseres..tjihi
påskepynt på trappen



Badet er ferdig!...endelig

Kurven er full av mors spa treatments fra L'Occitane og Durance

Det eneste som ikke er på plass er det store speilet over vaskene ( er bestilt og ble lovet levert før påskehelgen) Lampene skal festes på speilet, så de er jo heller ikke montert

Såpedispenser og tannbørsteholder fra Lene Bjerre er på plass

Tivoli radien passer fint på på egen hylle

11 kommentarer:

JULIE K sa...

Å så mange fine bilder da. Ha ha måtte le av "jentene" dine som hjelper til ute. Får mye slik "god" hjelp jeg også.
Så utrolig nydelig badet er blitt. Du har jo fått en egen spaavdeling. Så vidunderlig.
Ha en fin påske Line. Godt å bare ta det med ro og stulle hjemme, jeg skal gjøre det selv jeg. Mann og Kira er sendt på fjellet så der koser de seg godt.
Klem fra meg : )

elin1976 sa...

Så mange flotte bilder. Badet ble kjempefint. Liker så godt formen på badekaret deres. Hadde ikke takket nei til en slik kurv....mmmmm.
Ønsker deg en fin palmesøndag i finværet. Masse klemmer fra Elin:O)

Annette T sa...

Så fint bad! Ønsker deg en riktig god påske!

Koselig koselig sa...

Jøje meg, her var det mye fint!!! Skjønner jenter du har også :) Badet ditt ser jo helt nydelig ut, gleder meg til å se bilder her hos deg på bloggen når det er helt ferdig. Jeg eeeelsker baderomsinteriør :) Bad og meg = love! Flott kurv også, jeg må finne meg litt sånt til å ha ting i!

Ønsker deg også en god påske! Jeg må jobbe noen dager til, men så er det fri! Da skal vi ut på Bentsrød og nyte freden der :) Det blir godt!

God søndag

Mor Grethe sa...

Det er slitsomt å pusse opp bad....men akk.....så deilig det er etterpå. Det blir nok godt å være hjemme i påsken, kanskje ligge i badekaret og lese bok. Hver gang jeg plumper opp i badekaret tenker jeg, hvorfor gjør jeg ikke dette oftere. Det er jo såååå godt. God påske, nyt det flotte badet og forhåpentligvis været.

Hulda sa...

Så fint det egget var da. :) deilig å få badet ferdig også, sikkert. :) GOD PÅSKE!

Hulda sa...

Forresten, nydelige ting fra bruktbutikken, likte spesielt mugga. :)

Anniche sa...

WOW!
Så masse flotte bilder da!!!!
De nydelige tingene fra bruktbutikken og badet mmmm- det ble så lekkert! Må være kjempedeilig.

Nyt det og kos deg med påske

RedRobin sa...

Åh, så lekkert bad! *misunnelig, misunnelig* Det må da være en super start på påsken? Sitt helt egne spa og greier... aiai!! :o)

GOD PÅSKE til deg!!

Mia sa...

SÅ flott badet ditt ble da. Jeg har gledet meg til å se de ferdige bildene, og hadde faktisk tenkt å purre på dem om ikke så alt for lenge... Men her er jo bildene da, og nyyyydelig ble det. Grattis! (Ønsker meg også Tivoli radio, men jeg hadde tenkt med en "spenstig" rosa en, dog ikke til badet, men til atelieret!) Og så herlige medhjelpere du har til våronna også da...

Sol sa...

Gratulerer med nytt bad......det ser skikkelig herlig ut.....Litt "misunnelig"....,skulle gjerne hatt et nytt og flott bad ;-}
Masse flotte bilder du har lagt ut i det siste.Nydelige vesker syr du også.....en skikkelig flink og kreativ sjel er du.
Klem og god påske.