6.4.07

Line gjør ting hun ikke kan..

I årets første utgave av interiørmagasinet skrev de om Myrt planten! Jeg har som tidligere nevnt vært på utkikk etter denne plantene lenge...sist høst var jeg så heldig å få kjøpt en, men siden har jeg ikke funnet noen. Derfor tok jeg frem Interiørmagasinet idag og fulgte prosedyren om hvordan ta stiklinger....ja ja det var ikke vanskelig tjihi...men nå blir det spennende å se om jeg klarer få noe utav de små babyplantene. Jeg prøver å si det hjemme at jeg virkelig trenger et drivhus.....he-he
morplanten med avkommene sine ;)
kurven ved siden av Myrten har jeg først kledd med mose før jeg fyllte den med jord og løkblomster





Løvet spretter i hagen nå!

Jeg har helt dilla på å samle på hvite skjell og
steiner

Disse skjellene fant jeg på gårsdagens tur langs vannkanten.. det er sommerstemning det!

10 kommentarer:

maria, lilla livet sa...

Du har en väldigt vacker och inspirerande blog :-)

Glad påsk!

Mor Grethe sa...

Dette får du til, det er jeg sikker på. Du er heldig som bor ved sjøen....*misunnelig* Åååååå...skulle ønske jeg hadde grønne fingre... *Hmmm* Egentlig er det vel bare å erkjenne at det ikke er noe galt med fingrene. ;o)

Hulda sa...

Blir spennende å se hva det blir til med stiklingene dine! Lykke til!

Koselig koselig sa...

Hei Line, så koselig!!! Håper et blir greie på Myrten din! Jeg har også vært å plukka hvite skjell. Skal ut på tur senere i dag igjen og se om jeg finner mer, jeg får aldri nok ;)
Fortsatt god påske!

Karna sa...

Håper du får det til, blir spennende å se om det "virker"...

Det er flott med skjell og fine stener i skål og boller...har den samme "sykdommen" selv...:0)

Fortsatt god påske Line!

daisy sa...

Jeg leste også den artikkelen om myrten - kjempefin blomst! Omplantingen din blir nok bra! :)

Herlige vårbilder! Skjell og steiner er virkelig dekorativt!

Anonym sa...

Hei. For en utrolig fin blogg du har. Må få meg en selv. Har akkurat oppdaget dette og blir veldig inspirert. Ha en fortsatt fin påske.

JULIE K sa...

Å så spennende å se om plantene kommer. Alltid artig å prøve noe nytt. Så fine vårbilder det var fra deg. Vet du her snør det som bare det, og blåser. Jeg har helt gått i hi, orker ikke å gå eller titte ut, det var jo vår her for noen dager siden, snufs, snufs.

anniche sa...

Trodde jeg hadde lagt igjen en melding på innlegget under...men det må jeg bare trodd jeg gjorde;O)
Uansett, blir spennende med stiklingene! Jeg har sådd masse selv i dag, lavendel i kjøleskapet blant annet.
Skjell er jo sååå koslig, og ikke minst å gå og titte etter de!

Ha en fortsatt god påske.
A....pst, jeg har ikke glemt vesken, har bare ikke funnet et bilde av gutta som jeg vil bruke!

Mia sa...

Superfin blogg! Nyfiken på hur man tar stickling av myrten och hur man ska göra sen?