30.4.07

Jeg merker at tiden flyr litt fra meg
det er så mye jeg skal rekke..så det har vært litt stille på bloggen men
...
her kommer en rekke bilder som oppsummerer de siste dagene
I dag kjøpte jeg denne lampefoten..til 60 % rabatt...jihuu
men jeg har ikke helt klart å bestemme meg for skjerm...ehemm...det er derfor det er plast på den....

Utemøblene er malt og klare for årets første ute chablis


blomster overalt!

Lavendelspirene er ute og soler seg

Jeg venter på at tulipanhekken skal blomstre

Denne buketten er nå inne i sin tredje uke! -og er like fin. men jeg aner ikke hva blomstene heter
litt søm.... inspirert av de fine linposene som Karna syr så lagde jeg denne gaveposen i lin med monogram
Nå skal jeg se Designer Spirene på TV 3
000
Ønsker alle en fin 1.mai :)

11 kommentarer:

JULIE K sa...

Så koselige bilder fra deg Line. Ha selv en fin 1 mai : )

Olstad sa...

Det var en fin oppsummering av dagen. Riktig hyggelig. Super flotte gaveposer du sydd - nydelige

Hulda sa...

Så fine og vårlige bilder du viser! Helt utrolig den buketten som står så fin etter tre uker! Heldig med den. :) Nydelige små fioler. :)

elin1976 sa...

Det er nå slik av å til. Ukene flyr avgårde. Tenk nå er det blitt mai. Synes ikke det er lenge siden vi blogget om juletrær og kakebakst. Jeg har også blitt forferdelig sløv med oppdateringer. Ikke for at jeg detter ut og synes dette er kjedelig, men av å til har jeg ikke noe spennende å vise eller skrive. Sånn er det bare!
Lampefoten er nydelig. Jeg vet akkurat hvordan det er med de lampeskjermene. Jeg hadde plastikk på min i nesten 1 år( he he).

Snitt blomster i 3 uker.... Hvor ? Jeg får dem til å vare i ca 3 dager. Syes det er så mye dårlige snitt blomster på markedet.
Mange av de begynner lukte også etter hvert.
Da er faktisk hageblomstene som man
tar inn, mye bedre holdbarhet.

Linposen er nydelig. Heldig den som får denne. Du må ha en flott 1 mai, sammen med dine kjære. Klem fra Elin:O)

åsemor sa...

Uff,ja hvor blir tiden av....
Koselig bilder du har lagt ut, å ja den buketten var helt utrolig.
Har hørt et ordtak som sier noe sånt som ,hvis giveren gir den av kjærlighet varer den lenge, er det noe der tro?

anniche sa...

Hei Line

Så masse fint på en gang!!
Nydelige hagemøblene ble, og Chablis...Mmmmmm!!!!

Lampen var nydelig.Synes skjermen så flott ut jeg!

Og gaveposene , wow, de var jo kanon fine!!

Ha en flott 1 mai kveld:)
Klem

RedRobin sa...

Så masse fine bilder. Håper du også hadde en fin 1. mai.

Og du, den buketten som står så lenge; sånne kjøpte jeg til påske og de bare blomstret og blomstret inn i evigheten. De het noe med afrikansk et-eller-annet. Ergrer meg at jeg ikke husker det!!

Ha en fin 2. mai også. :o)

AnKa sa...

Nydelig lampefot du fant. Og for noen nydelige bilder du deler med oss. Du har så masse fint inne på bloggen din. Kommer nok tilbake å besøker deg.

Karna sa...

Fantastisk fin lampe, og skjermen passet jo helt perfekt den...-60% liker vi enda bedre...he,he...

Fikk jo ikke sett Designerspirene, men håper jeg har fått TV'en på plass igjen til reprisen..HJELP!

Kjempe fin pose også, det er snart helg igjen..juhuuu...

jonna sa...

kom over denne bloggen tilfeldig, og velger å legge en kommentar selv om innlegget er gammelt.
Snittblomstene heter Ornitoghalum (fugleurt-selv om det er en løkblomst, også kalt afrikansk lilje) og cymbidium-orkidè, den siste ser ut som brudeslør.

Anemone sa...

Ønsker om en fin nyttårsfeiring og en fin start på 2008 sendes damen med 1000 gjern i ilden :-)

Stor varm klem herfra.