8.4.07

Idag
har jeg tilbrakt dagen ved symaskinen
Resultatet har blitt en ny sommerveske i ubleket kraftig lin pyntet med en antikk blonde og volang.
Vesken er snurpet sammen i toppen med en strikk
Skuldereim med knuter
Vesken er til salgs i shappa
~
i går var jeg mye på kjøkkenet
Jeg lagde focaccia og kyllingsalat...mmm...skikkelig snaddermat
Sjekk kjøkkenbloggen for oppskrifter

..en liten titt ut av vinduet i dag.....Æsj....snø!!!
ja ja det er vel ikke noe annet enn vanlig aprilvær!?
og det er fortsatt ferietid!!!


11 kommentarer:

anniche sa...

Helledussan!
Du frister meg sååååå med de vekskene dine altså!!!!

Jeg er bare sååå forelsket i de.
Nå må jeg få fingeren ut å finne meg et bilde av prinsene!
Den maten hørtes deilig ut, det brødet er jo yummie!

Ha en flott snøfri kveld.
Klem fra meg!

RedRobin sa...

Hei på deg! Veska er rååålekker! Virkelig kreativt påskearbeid må jeg si, er helt imponert over alle som kan trylle frem slikt noe...

Dumme snøen har forresten jeg fått en solid dose av også - men det er vel forhåpentligvis fortsatt sånn at det som kommer fort, det går fort...? Lever i håpet...hihi...

Ha en fin avslutning på påsken!

elin1976 sa...

Vet du, du er en knuppedupp!
Jeg måtte jo lese de gamle innleggene som du har skevet mens jeg har vært på ferie....
Oversettelse siden er helt perfekt... takk.
Vesken du har sydd i dag er bare så skjønn. Får føleslse av at vi har reist tilbake i tid. Fantastisk.
Liker så godt veskene dine.
Her har det også kommet snø..... Blir litt frustrert for nå var jeg veldig innstilt på våren. Ha en fin kveld, Line.
Klem fra Elin:O)

Sarah sa...

Hej
tasken er flot.
Spændende med køkkenbloggen. Der har jeg ikke lige været forbi før. Der ser ud til at være rigtig mange lækre opskrifter.

Hav en god dag.

Mor Grethe sa...

Enda en fin veske ser jeg, imponert. Jeg skulle sy massssse i påsken, men akk, jeg har fortsatt ikke fått plassert legemet mitt ved symaskinen... det tar visst sin tid.. he he.

Olstad sa...

Utrolig vakker veske som vanlig. Det var en flott mugge du hadde roser i. Jeg styrter nå inn på kjøkkenbloggen å sjekker oppskriften. Kanskje noe til middagen i morgen. Vi har nå spist store påskemiddager hos slektninger hele uken så i morgen skal det bli noe annet enn stek og poteter.

Mia sa...

Heia Line! Ser du har hatt inlegg om at "Line gjør ting hun ikke kan..." Men å sy vesker, det kan Line!!! Og Line kan også det med lavendel (jeg har nemlig fulgt "oppskriften" din angående frø og lavendel, og nå begynner jeg å bli litt spent - første gang for meg...) Så det går nok bra med myrten din også... Og snø, det har vi også fått!! Håper alt er borte innen imorgen. Og så må jeg ta en titt i matbloggen din også. Sist jeg var innom fant jeg en herlig oppskrift på suppe. Mån tro hva jeg finner nå...?

Sofie sa...

Vilken söt väska! Glad påsk! =)

Bim H-D sa...

Ja, jag ser vad du har ägnat dig åt under påskhelgen... bla suttit vid symaskinen nu igen, ;)
Tror jag ska ta mig en tur inom och kolla in lite mat också... blev hungrig när jag läste här, hua... Blev röd linssoppa till lunch här idag... undrar om vi käkar middag idag? Börjar bli sent för det kanske... ... ... ;)
Må så gott... värmländska... kramis och hoppas du har haft en härlig påskhelg...

Koselig koselig sa...

Nydelig veske!!! jeg kan ikke lese matbloggen din nå, hahaha.. jeg prøver å slanke meg litt nå! Ja det var guffent med snøen i går, men heldigvis er det nesten vekk alt sammen nå da. Takk og lov.

moderncountry sa...

Gud så flink du er til å sy!!! Og ikke nok med det, men jeg bare simpelthen elsker designen!! Skikkelig Vintage følelse der..Nå blir jeg lysten på å prøve meg mer foran maskinen igjen altså :) Trening gjør jo underverker..
Uff, snø!!!! Usj, nei, det vil vi IKKE ha..men Kylling og foccacia, JA TAKK..:)
Ha en deilig kveld! Klem fra meg