4.4.07

Franske blogger

Jeg har blitt en fast leser av franske hobby/interiør blogger. Jeg skulle bare ønske at jeg husket noe av fransken jeg lærte på gymnaset!
anyway..
denne bloggen viste noen bilder av utrolig kule klær...som viste seg å være danske...og som de selger her i Sandefjord... på Elle Melle!
sjekk linken: Staff woman
I dag var jeg innom den butikken og kjøpte jeg dette skjønne Staff underskjørtet
- og i gardinbutikken fant jeg litt gardinstoff i en restekurv som jeg tenkte jeg skulle prøve å sy et skjørt av Blomster til påske
Roser og peoner!
Og en ny linveske har jeg sydd
( vesken selges i Me oh My shoppen)

7 kommentarer:

Hulda sa...

Veska er bare skjønn! Jeg likte så godt den fine volangen du har sydd nede på den. Det motivet har jeg også brukt på noen vesker jeg har solgt. Jeg er blitt litt "metta" på å sy vesker, så jeg har tatt en pause fra det ei stund. Men, kommer nok tilbake senere, med flere. Flott stoff du har funnet, man kan finne mye fint i restekurver. Nydelig blomsterbukett også.

Mor Grethe sa...

Lag på lag klær er så fint, minner kanskje litt på NOA NOA????? De har også lignende underskjørt. Sandefjord er plassen skjønner jeg. Har ei venninne som er derfra, spørs om vi må ha en jentetur:o)og shoppe. Vet de selger GreenGate der også. Du er så flink til å sy....jeg har fortsatt ikke fått satt meg ved symaskinen...men jeg SKAL i løpet av påsken. Jeg skal bli ferdig med teppene jeg begynte med for 6 år siden...smil

Koselig koselig sa...

Fine klær, lekkert! jeg har faktisk aldri vært innom i den butikken der, men jeg får vel kanskje gjøre det etter hvert da. Noa Noa har jeg vært innom, men aldri handlet der. Mye fint der også. Men det er ikke så gøy/lett å handle når man er skikkelig misfornøyd med fasongen om dagen. Nå skal det vekk (etter påske), og høytiden får vel feires med litt måte. Selv om jeg gikk litt berserk i Dajm cookisene i dag ;) *ler*

Ellie sa...

Nydelig veske! Nå har jeg prøvd den franske sjokoladekaken til Elin, som jeg fant oppskrift på her hos deg. Den var kjempegod, og ble veldig godt tatt imot av gjestene mine. Blir nok bakt igjen! Ha en god påske!

Mia sa...

De franske bloggene er utrolig flotte og inspirerende. Og det jeg synes er litt morsomt er at mens vi er veldig fasinert av den franske landstilen og bloggene derfra, så er mange av de franske bloggerne fasinert av det de kaller "the nordic style" (både interiør og klær). Go figure! Men de presenterer alt så utrolig smakfult is sine blogger.

Så morsomt at du skal sy skjørt, gleder meg til å se resultatet. Og de veskene dine er jo bare såååå nydelige (drømme, drømme...)

Karna sa...

Nydelig veske igjen Line, og ser ut som et vakkert stoff, kommer sikkert til å bli fint som skjørt!

For et bad dere har fått, nyyyydelig...

God påske!

suzanne sa...

Thank you so much Line to speak about "L' Armoire de nos Coeurs".
This blog is making with Annelyse, "Coeur de Beurre"
http://nounoubilou.canalblog.com/