4.4.07

endelig er lampene montert på badet
på speilet over begge vaskene sitter disse søte lampene..litt retrolook synes jeg
mer hvitveis er plukket inn
- før var det sønnen min som plukket inn de første vår blomstene som skulle stå til pynt i sølveggekoppen fra dåpen hans.. jeg husker så godt de sammenklemte blomstene med noen milimeter lang stilk...
...sukk...
..ja ja det er jo livets gang.
..men må tiden gå så fort da, nå er han 16 år og ikke spesielt opptatt av hestehov og hvitveisI går skrev jeg at jeg elsker å titte innom de franske bloggene men at det er veeeldig vanskelig å forstå hva de skriver om...vel idag oppdaget jeg en fantastisk oversettelses side !! Det er jo så smart. man kan enten få oversatt ord , setninger eller hele sider/blogger fra fransk til f.eks engelsk. Stedet heter http://babelfish.altavista.com/
Jeg ønsker dere en fortsatt god påske

5 kommentarer:

Mor Grethe sa...

Hei Line. Må daglig innom siden din, fine bilder som alltid. Er den flotte kvinnen på siden deg? Jeg hadde dannet meg et bilde av deg med lyst, rufsete hår....merkelig hva en forestiller seg uten at en egentlig har noen forutsetning til å danne seg et bilde. ;o) Fortsatt god påske til deg også.

JULIE K sa...

Vil ønske deg en kjempekoselig påske helg. For et nydelig bilde av deg du har lagt inn. Klem fra meg : )

daisy sa...

Flotte lamper! Badet ble kjempeflott! Kan tenke meg at det er deilig, nå når det endelig er ferdig! :)
Må forresten si meg enig i de andre - virkelig nydelig bilde!

Ønsker deg en kjempeflott påske! Kos deg i godværet med jentene dine! :)

Klem fra meg

Olstad sa...

God påske. Så hyggelig bilder du har på bloggen din - som alltid.

Synes det var så hyggelig å lese om blomstene du fikk av gutten din. 3åringen hos meg er så langt mer opptatt av traktorere enn blomster - sukk håper jeg skal få lurt han til å komme med noen søte blomster også.

molly's heaven sa...

Nydelige bilder, ønsker deg lykke til med plantingen....jeg er helt på bærtur når det gjelder slikt...hihi! Fortsatt god påske:)