15.3.07


Årets siste ullveske er sydd

På denne vesken har jeg brukt litt ekte vintage stuff

Blonden er en gammel skatt jeg fant i en antikkbutikk ..

Jeg har også sydd på en rad med små fersvannsperler

.........





torsdag er en kjedelig tv kveld, foruten Jamie kl 20

Kanskje greit å gå en frisk tur? Med vår i luften i morges var jeg så tøff at jeg tok på klær jeg ikke har brukt de siste 6månedene....upps....det er helt utrolig, men de hadde krympet! Hæ...hvordan er det mulig ;) ♥ ha en fin kveld! jeg må ut å gå langt...fort...

9 kommentarer:

Annette T sa...

Har dine klær også krympet? Merkelige greier det der asså! Skal ut å gå en lang tur i mårra tidlig jeg...
Den nye veska var så søt at!

Karna sa...

Merkelig med de klærene, mine krymper stadig også...klarer ikke å ta meg sammen heller...

Flott veske igjen, skal du begynne på sommerkolleksjonen din nå da eller!

Mor Grethe sa...

Ja dette er et kjent fenomen, klærne krymper i skapet. Men vi skal kose oss i helga likevel, ikke sant? Jeg skal iallefall det. God helg. :-)

Mor Grethe sa...

Kos deg i helga.

Ellie sa...

Det med at klærne krymper tror jeg har med å gjøre at vi har altfor høy luftfuktighet i hjemma våre. Et ganske vanlig problem, har jeg hørt ;-)

elin1976 sa...

Ha ha.... må le altså. Alle sammen har klær som krymper.

Vesken var utrolig pen. Liker dem så godt. Hvorfor årets siste ullveske? Skal du begynne med andre soffer? For du skal iallefall ikke slutte å sy! (skal du vel.....? )
Du har fått et talent. Pass på å utnytte det. Veskene dine er flotte og meget billige(sammenlikner dem med vessel veskene bare at dine er så utrolig mye finere!)
Ha en flott dag ,Line.

Setter pris på kommentarene dine på bloggen min.
Masse klemmer fra Elin:O)

daisy sa...

Må si meg enig med elin; virker som alle kjenner til problemet med klær som krymper..! Ellie har nok rett, det skyldes helt sikkert luftfuktigheten..! :)

Kjempefin veske! Er det siste "vinterveske", eller..? Du kan ikke slutte å sy, synes du er så fantastisk flink!

Ønsker deg en kjempefin helg i go'været!

Line sa...

Ellie: Takk for forklaringen! Mysteriet er løst!!...tjihi

Line sa...

Tusen takk for de koselige kommentarene om veskene mine (også å bli sammenlignet med Wessels vesker da gitt ;)) takk Elin
Jeg skal jo ike slutte å sy vesker da...jeg elsker vesker..drømmer om de om natta...masse ideer som koker litt over noen ganger...