3.3.07

Lengter mot sommer!

En deilig dag på sjøen sist sommer
Holmen på bildet er en del av Holtskjæra som er ligger ytterst i Sandefjordsfjorden. Et godt sted å være på varme og vindstille dager
~~

Lyset er så fantastisk om sommeren, både ute og inne
Jeg er så glad i denne traktorveien som går forbi huset og ned mot vannet. Om sommeren passer jeg på å både så gressfrø og vannet i midten av stien, men nå...ser det ikke ut.. bare slaps og søle.

~
Klar for nye veske bestillinger
Jeg kan nå ta imot flere bestillinger
på denne vesken dersom noen er interessert

Jeg ønsker dere en deilig helg!




13 kommentarer:

molly's heaven sa...

Såååååkoselig det ser ut hjemme hos deg, og utenfor...deilig! Ser gjerne flere bilder;) God lørdag til deg...

Karna sa...

Så deilige sommerbilder, er ikke lenge til nå...deilig med litt vår, da kommer humøret seg også..hi,hi...

Vesken er kommet, og den er bare NYDELIG, tusen takk!

posidriv sa...

Du og du, så herlege sommarbilete! :)

Tonje sa...

så herlige bilder....gleder meg noe enormt til sommeren=)
Nydelig veske! Ha en fin søndag!

Ellie sa...

Så idyllisk dere bor! Må være deilig med så kort vei til sjøen. Lengter etter sommeren nå, ja, men det er heldigvis ikke så lenge til den er her! Ha en god søndag!

Bolina sa...

Kan ikke annet enn å lengte nå...bildene er jo bare så flotte!! Huset ditt må ligge idyllisk til..miunnerlig!!!
Prøvde ut celebrity look alike...var kjempegøy. Anbefaler alle å prøve den!!
Ha en fortsatt god helg, Line :)
Klem fra Bolina.

Mia sa...

For noen nyyyydelige bilder! Så koselig det var med traktorveien med gress i midten. Og sjøen (og ikke minnst nærheten til den...) og blomsten... Det er herlig med sommer, og jeg klarer nesten ikke å vente...

Leah sa...

Ja i Vestfold er det godt å være. Nydelige bilder på bloggen din som alltid :-)

Solstad sa...

Ååååå så herlige sommerbilder !!lengte .....lengte... :)

Solstad sa...

Ååååå så herlige sommerbilder!!....lengte .....lengte :)

elin1976 sa...

Dere har det så fint hos dere. Så fint det må være å sjøen rett med stuedøren... Savner det.
Men jeg har jo et flott vann da som jeg kan sitte å titte på.

Vi kaller det edlanshavet for det er så stort og når det blåser ser det ut som sjø. Her fåregår sjø aktiviteter på lik linje som i sjøen. Gleder meg så til sommeren. Ble ikke mindre glad og forventningsfull når jeg var innom bloggen din, Line
Ha en fin dag:O)

Sylvia sa...

Heisann. Takk for hyggelig besøk i bloggen min! Var du virkelig på Brunstad i går du også??? Så artig, da! Rir du ikke mere? Det var iallefall morro å være der.

Koselig blogg du har. Her kommer jeg igjen.......
Ha en fin dag!

Hulda sa...

Så flotte sommerbilder du viser oss, gleder meg til sommeren jeg også!