23.3.07



Jeg ønsker alle som titter innom en riktig god helg

foto: isabella smith


Bestillings veske




Hun som bestilte vesken ønsket å ha bilde av sine små prinsesser på den


5 slik er foret og innelommen




Hun ønsket ikke å ha så mye blonder på vesken, så jeg valgte å brodere en kant på et blankt matchende stoff som jeg lot være bakgrunnen til bildet. Jeg lagde litt frynsete kant slik at det skulle se litt shabby ut.. hjelp jeg håper hun liker den. Jeg synes det litt skummelt å lage slik på bestilling...vet liksom ikke om det treffer ...

~

Jeg har også fått sydd en rosa ullveske...vel fronten iallefall.. foret skal jeg ta i morgen. nå er jeg lei av å sy for idag, nå er det hjemmelaget lasagna som står for tur

sjekk kjøkkenbloggen min hvis du er interessert i oppskriften ;)

~


8 kommentarer:

kreoline sa...

Nydelige væsker, jeg er sikker på at mottaker vil like den, det hadde i hvert fall jeg gjort. Ha en kjempefin helg Line, kos deg.

Ingrid sa...

Superfin veske.. den liker hun helt sikker!

moderncountry sa...

Tusen takk for koselig kommentar pa bursdagen min i gar ! Jeg tviler litt na, men har du en gang vaert pa lista mi ? Her inne var det iallefall mye inspirerendes, og hvis du ikke har noe i mot det, kunne jeg fa linke deg da ? De putetrekka fra brikkene ble jo kjempeflotte! Har akkurat bestillt ny katalog fra Lexington. De har fine produkter..Ha en flott helg da, og sa horer jeg det vel fra deg, klem :)

Hulda sa...

Ja, det er alltid spennende om ting faller i smak, når man syr noe på bestilling. Jeg er også alltid spent på det. Men, veska ser jo veldig fin ut, syns nå jeg da. :) likte også den andre du er begynt på. Var nok godt med hjemmelagd lasagne i dag. :) God helg!

Koselig koselig sa...

God helg til deg også, nydelige vesker :)

Karna sa...

Hun blir helt sikkert fornøyd, var nydelig med det broderiet rundt kanten, kjempe søt veske Line!

Ha en fin helg!

Trude sa...

Kjempefin veske,må jo bli fornøyd med slike små prinsesser på siden!Du er kjempeflink. Ha en fin kveld!

Karna sa...

La du merke til rosen på bildet, den var jo så nydelig, godt jeg fikk tatt bilde av den...God lørdag!