8.3.07

I dag skinner solen ENDELIG! Jeg kjenner energi kommer tilbake...bøtteballetten er i gang, dyner henger ute og jeg bare smiler ;)

Det har blitt lite smykkelaging i det siste men
et armbånd jeg hadde bestilling på har det blitt.
Det er laget med dobbel lenke antikkgull kjede med ulike glass perler og ferskvannsperler.
Det ble veldig stilig på så det spørs om jeg ikke må lage et slikt til meg selv også ;)

Poser er gøy å sy...kjapt og greit!

Denne er en gave, og den har jeg sydd i kraftig brunt lin.

Prosjektet jeg holder på med nå er en kjole til meg selv...håper jeg får den ferdig i helgen.

I går ble en tur til Ikea...jippi! Vi holder på å innrede et gjesterom/film/slapp av -rom. Innspirert av de fine bildene Mia har vist på bloggen sin av daybeden i atelieret hennes falt jeg for denne...kjøpte masse puteinnlegg som jeg skal sy trekk til...bilder av romprosjektet kommer...

♥solskinnsklem fra Line

8 kommentarer:

Julie K sa...

Ha ha ja nå smiler Line tenker jeg. Vet jo at du er veeeeldig glad i sommer og sol. Den sengen er kjempesøt. Har så lyst på en selv, men må vist ha en utslagbar sofa seng som jeg kan bruke til dobbelseng.

Hemma på landet sa...

Jättefint. Kram Stina

Tonje sa...

Så deilig at våren er her nå,i hvertfall litt. For en vakker daybed,jeg gleder meg til å se prosjetet. Det armbåndet var utrolig flott=)

Annas Rom sa...

Hehehehe, måtte le litt- det var viist samme været hos deg som hos meg i dag! Og samme følelsen og samme gjøremål, hihi!

Sengen var nyyyydelig, ble nok flott!
Anniche

Karna sa...

Nydelig armbånd og pose. Flott stoff du har brukt!

Ja, hvem drømmer ikke om rommene til Mia, kommer til å bli koselig med en slik seng med maaange puter i....kommer vel til å flytte inn der du da...hi,hi...

God helg, er pøser det ned, og det er visst ikke tenkt til å stoppe heller...

elin1976 sa...

Jeg blir og så glad når det er virkelig fint vær. Jeg har begynt på
vår rengjøringa... Tar rom for rom. Jeg liker det. Synes det er herlig å kunne åpne dører og vinduer å få luftet skikkelig ut.
Posen du har sydd var kjempefin.Liker så godt broderte ord og navn på tingene.

Jeg har og fått litt grep på disse posene, så i helga skal jeg sy noen til badet til å ha skittentøy i.
Ønsker deg en fin fredag, Line. Oppskrifta på kaka kommer sidebar på bloggen min. Masse klemmer fra Elin:O)
Masse klemmer fra meg:O)

Annette T sa...

Det var et koselig innlegg ja! Det armåndet var helt nyyydelig!

kreoline sa...

Skjønt når sola titter frem, har ikke sett så mye til den denne vinteren. Nå går det heldigvis mot mot lysere og varmere tider. Nydelig armbånd, klart du må ha et selv også. Det var en nydelig pose også, Hilde blir nok glad for den. Ser ut som du har fått godt tak på broderingen, kjempeflott var det. Ha en kjempeflott helg, kos deg.