5.3.07

I dag er det Designer spirene på TV
..så jeg har varmet opp med endelig å få sydd meg et skjørt...klarer jo å sy mer enn vesker da ;)
Jeg liker å bruke skjørt på jobben. Så jeg har planer om å få sydd flere i litt forskjellige farger og stoffer. Kjempe fornøyd med resultatet..det passet veldig bra på.. Fargene vises litt dårlig her,
men det er svart med grått mønster,
lys rosa brodert rosa og svart bomullsblonde.

Jeg lengter som sagt etter sommer, så jeg kjøpte meg et glossy engelsk hageblad i helgen!

Det er godteri for fantasi og øyne ...LEKKERT!!!

Yummi..





5 kommentarer:

Anine sa...

Hei!
Takk for titten i en flott blogg! Ser vi har vesker felles... Ellers er det moro å sy andre ting også ja.

Annas Rom sa...

Wow , det skjørtet var bare stunning lekkert!
Du er så flink.
Jeg er kjempe fornøyd med vesken ;)
Ha en flott uke.
Anniche

Karna sa...

Å herregud, jeg glemte programmet...gggrrrr...

Kjempe fint skjørt, veldig søtt med broderi på!!

Deilig med litt påfyll til oss som leeeeengter etter sol og varme!

elin1976 sa...

Jeg fikk TV3 i forgårs....
Vi har hatt parabol til nå men har byttet til en annan levrandør... Så jeg fikk endelig se Designer spirene for første gang. Det var et veldig bra program.

Ikke nok med at du er en reser på vesker så kan du jammen sy klær og... skjørtet ser flott ut. Skulle ønske jeg kunne holde meg selv med vesker og klær.
Hagebladet ser flott ut. Engelskmennene kan lage gode blader... Jeg trenger inspirasjon til hagen, så takk for tipset.
Ønsker deg en fin dag:O)

Annette T sa...

Stilig skjørt, så flink du er altså! Og de bildene fra Tulip og Tatamo...elsker den lyseblå kåpen med blomster på...lovely!