16.3.07



Fredagsbuketten er på plass
Rettelse fra i går! Det var den siste brune vesken jeg har sydd -for i år...
jeg får ikke tak i mer av det mørke ullstoffet
så nå kommer jeg til å sy noen
vesker i offwhite ull ;)
Jeg har kjøpt noen skjønne blonder
i dag som jeg klør i fingrene etter få brukt

Jeg har tegnet en skisse på en annen sommer veske jeg også har planer om å sy... i et lettere stoff enn ull da..

med lag på lag med blonder

Fredagkveld betyr hjemmelaget Jamies pizza, litt rødvin og TV ...
Ha en fin kveld

13 kommentarer:

Annas Rom sa...

Du må også ha en blomstrende herlig helg!

Nydelige vesker! Og den nye så meget spennende ut!

Klem

Virre sa...

Spennende veskeprosjekt,blir gøy å se hvordan sommer varianten av veskene dine blir, de i ull er jo bare helt skjønne. Håper du koser deg med pizza og rødvin og har ei strålende helg foran deg!

Olstad sa...

åhhh så fint veskeprosjektet ser ut. Gleder meg til å se vårveskene.

katarina sa...

Oi,det blir veldig spennende å følge med deg og jeg gleder meg utrolig masse til å se vesken ferdig.
Ha en super helg Line.

Bim sa...

Kikar runt lite och är nyfiken på hur den väskan kommer att se ut ;)
Passar samtidigt på att önska dig en trevlig helg!
Må så gott... värmländskan... kramis och sköt om dig...
Sjöbackas blogg

Solstad sa...

God helg til deg ! :)Gleder meg til å se sommervesken :)

kreoline sa...

Nydelig bukett med roser. Spennende væskeprosjekt, det blir nok så lekkert med masse blonder på. Du syr jo alltid så flotte væsker. Ha en kjempefin helg.

Koselig koselig sa...

Hei Line, ønsker deg også en god helg... oppskrift på pizzaen du lager fra Jamie? Hm... jeg er pizzafan. Har planer om en gourmet pizza neste fredag, venter bare på oppskriften. Jamie Oliver vet jeg lager god mat, så da spør jeg pent om du gidder?

Tonje sa...

Så nydelige blonder=) Hvor finner du alt det nydelige du bruker for å lage de nydelige veskene dine??
Ha en flott helg=)

anne sa...

Super fine vesker du lager. Spennende å se hvordan sommer veska blir.
God helg

molly's heaven sa...

Veskene dine er bare rålekre!!! Ønsker deg en fortsatt god helg:))

Mia sa...

Nydelige roser og herlige blonder! De veskene dine er jo bare SÅ fine, og det blir spennende å se hvordan vårveskene dine blir da.

elin1976 sa...

Phuh.... Det var gost å høre at det ikke var din siste veske... Ble litt bekymra et øyeblikk. Offwhite er fint det og. Gleder meg til å se.

Blomster er et must på en fredag og her i huset er pizza synonymt med fredag. Aldri en fredag uten ....
Ha en fin søndag. Masse klemmr fra Elin:O)