27.3.07

~

Av alle rare ting jeg kan finne på å kjøpe
så endte jeg opp i går med å kjøpe meg et brudeslør i bruktbutikken!! ;)
..ehh..ja jeg er gift.. men jeg brukte ikke slør...
kanskje et ubevisst savn etter slør (¨,) ha-ha

Foto: Mauritius 1999

det hadde nok ikke vært særlig praktisk med slør her...

~

Lin vesken er nå ferdig! Jeg ble fornøyd med resultatet

Det ble en romantisk veske som passer

like godt i sommerens bryllup (!) som til jeans..

Skulderreimen er til å ta av

slik at det er mulig å vaske den eller justere lengden

( vesken selges i shappa) SOLGT


11 kommentarer:

Karna sa...

Her ligger det helt sikkert noe mye dypere ja...HA HA, var jo nydelig slør, som kan brukes til så mangt, nydelig veske Line!

Full nedtelling til påskeferie, kan ikke komme fort nok!

Ellie sa...

He he, det er vel kanskje aldri for seint å bruke slør? Kanskje du kan spare det til sølvbryllupet ;-). Veska di ble nydelig, passer flott til brudesløret:-)!

anniche sa...

Line!!!!!!!!!!
Denne var bare så nydelig!
Jeg er så forelsket i de veskene dine altså.

Huset i Hagen sa...

Å så mange herlig innlegg du har hatt i det siste av de nydeligste vesker! ;0) Denne var jo bare helt vidunderlig fin! 0)

Koselig koselig sa...

Ja du ønsket sikkert et slør, i etterkant? er det deg på bilde fra Mauritsius -99? Fint bilde i allefall! Nydelig veske du har sydd også forresten... :) Nå begynner jeg å bli skikkelig håndarbeids-sjuk her, jeg har ikke gjort noe siden jula pga. armene (senebetennelse/tennisalbue i begge armer) men jeg har lyst nå! men jeg kan ikke...
Snart er det påske og hytta, det gleder jeg meg masse til. Skal bli deilig å få litt fri og så, etter påskeferien - ny jobb!! Spennende

Annette T sa...

Fantastisk veske du har laget, nok en gang! Du har kanskje en plan med sløret? Lage noe av det?

Hulda sa...

Yndig veske, Line! Så fin... Det sløret kan du jo bruke til så mangt. Hadde forresten heller ikke slør da jeg giftet meg. :)

For the love of country sa...

Hehhe, men de är ju så vackra! Underbara väskor du gjort på sistone, så romantiska... suck! :)

RedRobin sa...

Åh, så lekker veske! Den ville jeg gjerne hatt... :o) Regner med at det er deg på bildet fra Mauritius(?), høres i såfall ut som et skikkelig drømmested å gifte seg.
Ønsker deg en deilig torsdag og en strålende helg, i fortsatt vårsol og varme!

JULIE K sa...

Du lager så nydelige ting Line. Gleder meg sånn nå til våren når jeg skal sprade rundt med den rosa vesken min i byen : )

Mia sa...

Jeg må jo le, jeg også... Og du fordypet jo ikke noe videre hva du skal med det sløret da...

Men den vesken, den er jo bare så herlig. Håper du lager flere slike...