11.2.07

I morsdag

wow..jeg har fått pakker :)
den herlige mannen min kom med 2 pakker og deilig sjokoladekake i morges
Pakkene skal brukes på det nye badet...
siden jeg har planer om å tilbringe myyye tid i badekaret passet det flott å få en myk hodestøtte og nydelig duftende badesalt

Som dere ser så er badet nesten ferdig. Vi venter bare på elektriker og rørlegger, og de har lovet å dukke opp i morgen! det gjenstår å se..



På jobben har jeg lagd fugle cafe av melkekartonger med 2.klasse. ..no comments ;) vel kjøttmeisen er iallefall fornøyd med serveringen..he-he

6 kommentarer:

Karna sa...

Badet ser ut som det blir kjempe fint, kommer til å bli deilig å ligge der og lese og slappe av! Jeg har en slik pute i mitt badekar, og den er myyyye brukt. Deilig med badesalt også, så Mollys Heaven hadde fått inn noen i hyllen (hun skal leie lokaler hos meg), så jeg tror det blir kjøpt inn litt nytt badesalt til meg også...

Var jo flott fugle cafe dette, det viktigste er jo at fuglene liker seg...Ha en fin morsdag!

elin1976 sa...

Gratulerer med morsdagen!
Så snill en mann. Jeg fikk Orkidè av min. Badet ser jo kjempefint ut. Ønsker deg en fin morsdagsøndag. Klem fra meg:o)

kreaLIV sa...

Det badet ditt ser bare så lekkert ut. Kos deg masse der. Lykke til med morsdagen :)

kreoline sa...

Badet blir jo bare helt nydelig, nå har du noe å glede deg til. Har også en slik pute i badekaret, herlig å hvile hodet på. Koselig fuglekafe, fuglene koser seg nok der. Ha en fin kveld.

daisy sa...

Gratulerer med morsdagen! Så hyggelig med noen overraskelser, og gaven var jo kjempesmart. Deilig med en pute til å slappe av i badekaret. Badet blir virkelig flott!

Ønsker deg en fortsatt fin helg, og en fin morsdag!

Lena sa...

Badet blir jammen meg super-flott altså, kan tenke meg du gleder deg til å ta ibruk badekaret og de nye tingene du fikk i morsdagsgave:o)
Syns fuglekafeen var kul jeg, bra pip-pip'ene får litt mat! Ha en fin uke!