15.2.07

I går kjøpte jeg en veske-ramme som i dag ble til en veske sammen med brunt lin med vintage blonder. Vesken er foret med lyst taft
På gårsdagens lille handlerunde fant jeg også noen kjempesøte gamle blondeduker i en antikkbutikk. Kjempe gøy å gå på slike skattejakter... :)
Det er første gangen jeg bruker slik ramme til veske...må innrømme at jeg knotet litt, så dersom noen av dere har noen gode råd om hvordan stoffet skal syes på rammen...så tar jeg sååå gjerne imot tips !
Ønsker dere en fin kveld...nå skal jeg se my name is earl.. natta ;)

6 kommentarer:

kreoline sa...

Ååååå, det ser ut til å bli en nydelig væske, håper du viser den ferdig. Hørtes kjekt ut å sy med ramme inni, har aldri sydd væsker selv, men synes det er kjekt med litt ufordring i det jeg holder på med. Ha en fin dag i morgen.

elin1976 sa...

Liker og godt slike vesker.
De får virkelig frem følelsen av svunnen tid hos meg... Bestemoren min hadde mange slike.
Til festbruk.

Du kan sjekke Panduro om de har noe som kan hjelpe deg.
De pleier nå å ha slike små bøker eller brosjyrer på hvordan man gjør forskjellige ting.
Siden de selger ting til å lage vesker med skal de ikke se bort fra at de har noe.
Vesken ser ut som nok et lite kunstverk fra deg. Fine detaljer som bare du kommer med.
Du er flink.

Etter å ha sett dine gidder jeg ikke å prøve en gang. (he he)

Ønsker deg en strålende dag. Det er fredag og her begynner vinterferien.
"Det liker vi".
Masse klemmer fra meg:O)

Karna sa...

Jeg vet ikke hva en veskeramme er, så ingen hjelp herfra altså... =0)

Nydelig stoff/blonder/bilde du har brukt! Håper vi får se den ferdig! Visst er det gøy å gå på skattejakt, for gøy nesten...

Ha en kjempe fin helg Line!

Huset i Hagen sa...

Nydelig!
Ha en fin helg ;0)

anniche sa...

Den vesken ser jo bare lekker ut Line. Så spennede - du er så flink!

Så kult med den linken under, det må jeg sjekke!
Ønsker deg en fantastisk helg-
Anniche

Annettes Hobbyblogg sa...

Åh, så nyyydelig den ser ut!