19.2.07

Gave fra min hemmelige venn

Tenk at denne herlige pakken har ligget og ventet på meg i en uke på posthuset
..hentelappen havnet aldri i postkassen min eller den gjemte seg inne i all reklamen som går rett i papirsorteringen, vel uansett nå er pakken hos meg og jeg har hatt en julaften stund her på morgenkvisten

Denne skjønne lille bamsen passet på en en pakke med en stor hjerteform

Se på alle pakkene!!♥ 3 hjertekort med deilige oppskrifter
roser til badevannet
sommerfugler som bringer våren inn :)
2 nydelige duftene lys
og et rosedekorert fleece teppe ..det har jeg allerede pakket meg inn i...mens jeg koser meg med sjokoladen og litt kaffe i koppen

♥♥♥-lig tusen takk til min kjære hemmelige venn for denne omsorgsfulle gaven!

jeg lurer på hvem du er...hmm...tenke...tenke

15 kommentarer:

Sol sa...

Kjære vene, dette var litt av enflott gave ;-} Gitt med skikkelig omtanke ;-}Den som venter på noe godt osv.....Det var i alle fall godt at du fikk pakken din til slutt Line. Kjmepheldig er du.

Anonym sa...

Å så glad jeg ble for at pakken endelig kom fram. Ble litt redd for at den kunne forsvinne siden jeg selv ikke hadde skrevet avsender på den.

Kjempekos at du likte gaven. Hjertet var jo ment som en Valentines gave, men du får lage hjerteegg eller hjerteomelett i hverdagen også til mann og barn.

Klem fra din hemmelige venn.

moderncountry sa...

For en nydelig og romantisk pakke du har fått :) Godt du fikk pakken din til slutt da.Kos deg med den :)
Hilsen Aina

Kathrin sa...

Hei! Så fine gaver du har fått! Jeg leste at du har sådd lavendel. Jeg har prøvd det en gang selv, og det mislyktes. Jeg prøvde da med å sette frøene i kjøleskapet osv. Hvordan har du gjort det??? Jeg ønsker meg en liten 'oppskrift' hos deg, for lavendel er ikke det enkleste å så. ....pleeeeease...:)

Ellie sa...

Så koselig gave du fikk! Den var du kjempeheldig med! Har faktisk en bitteliten mistanke om hvem giveren kan være, men sier ikke mer, for jeg er langt fra sikker :-). Flotte tøfler du hadde sydd deg, også, forresten!

Line sa...

Kathrin: Ja jeg sådde lavendel sist våres og skal i gang i gjen bare jeg kommer meg hjem fra ferie.
Det jeg gjorde i fjor var å ha litt såjord i en tom eggekartong, ha i frø, fukte jorda ,sette på lokket og pakke det hele inn i litt gladpack...er jo egentlig ikke så glad i tanken på å ha jord sammen med maten ...men pytt pytt , hva var gjør man vel ikke for å få masse lavendel planter billig..he-he..
etter 2-3 uker tok jeg de ut og plaserte de i vinduskarmen på kjøkkenet (vestvendt) og lot de gro seg til litt før jeg omplantet de i større potter og satte de ut/ plantet i bed. Vet ikke om dettte er den riktige måten å gjøre det på , men det fungerte :)
Lykke til!

Karna sa...

Oj for en flott pakke! Alt var like nydelig, så at din HV etterlyste pakken i går, bra at den ikke var sendt til hovedpostkontoret! Nydelig gave!

anniche sa...

Så flott gave du fikk da!
Hjertelig god var den-
jeg venter i spenning her jeg.O)

Ha en god natt Line

Tonje sa...

For en utrolig lekker og vakker gave...din hemmelige venn har virkelig lakt ned masse tid og sin sjel i den gaven.

Karoline sa...

Nydelig pakke du har fått. det ser bare så koselig ut å være med i denne hemmelig venn greien deres. håper sjansen byr seg igjen en gang for oss nye bloggere. takk for tilbakemelding på skjerfene. skal prøve meg:) Vi har lavendel have i huset vi har om sommeren i frankrike- helt nydelig, men har aldri prøvd å plante det her, kanskje jeg skal prøve jeg også. vh Karoline

Kathrin sa...

Tuuuusen takk! Jeg kommer til å bruke den oppskriften! Du er en knupp, bare så du vet det. Her er det mange penger spart!!! Vel verdt det koselige 'bryderiet' med å så. Jeg er kjempeglad nå. Jeg ble så inspirert så jeg har laget en liten skisse på hvordan det kan gjøres. Hvis det er Ok, linker jeg til deg, og legger ut oppskriften??

elin1976 sa...

Så flott gave... Teppe og sjokolade og bamse ... osv. Og dette ble liggende på postkontoret... Du var skikkelig heldig som fikk alt dette.
Ønsker deg en fin tirsdag, Line. Kos deg videre i vinterferien. Masse klemmer fra Elin:O)

kreoline sa...

Her var det masse flott, nydelige teppe. Herlige roser i badevannet, hørtes deilig ut. Så kjempekoselig bamse.

Mia sa...

For en herlig pakke du har fått! Så koselig. Og takk for rådene ang. såing av lavendel - nå fikk jeg også lyst til å prøve. Har kjøpt ferdige planter en gang tidligere, men de klarte seg ikke i den tunge leirjorden min (i en veldig regnfull sommer). Men når man kan prøve å så selv, så koster det jo ikke all verden å prøve igjen.

Sarah sa...

Fin gave fra din hemmelige ven.
Godt du fik hentet den på posthuset alligevel.
Hav en god dag.