1.2.07

Klikk på bildet...


16 kommentarer:

Huset i Hagen sa...

Hei Line!
Så fin den hyllen var for bare 50 kr. Kupp!! Jeg har store planer om å snikre meg en stor tallerkenhylle lik den store på bildet ditt. Har tegnet den opp, men har ikke komt lenger ennå. Vi får se ;0)

Mia sa...

Det var litt av et kupp - til 50 kr. Kommer til å bli kjempefin som hvit til bøker i arbeidsrommet ditt.

elin1976 sa...

Hei Line.

Så flott en hylle. Passer perfekt til bøker.

Skikkelig dekorativt kommer det til å bli. Ønsker deg en kjempefin torsdag. Klem fra Elin:O)

Tonje sa...

oj det var virkelig ett skup!! Den blir helt sikkert rå lekker=)

Hulda sa...

Så flott den hylla di var, også bare 50 kr, ja man kan være heldig. :) Den blir nok kjempefin når du får malt den og satt bøker i den.

Karna sa...

For et KUPP! Kommer til å bli kjempe fin når du har fått malt den!

Kastet (kan neste ikke tro det selv) en stooor tallerken hylle i fjor vår! ANGRER! Ja, ja slik kan det gå...

Gleder meg til å se resultatet!

Ha en fin helg!

rine sa...

Hei Line,
Det er så koselig med gamle tallerkenhyller som er "omgjort" til bokhyller. Når minstejenta mi fikk nytt rom for et par år siden, så ble tallerkenhylla til oldemor hennes bokhylle. Jeg er kjempefornøyd med det valget.

Savannah sa...

Så fin hyllen din ble!! Har sett lignende på loppermarkeder flere ganger, men har aldri tenkt på at de kunne bli så fin!!! Kjempefinblogg du har forresten.
Ha en flott helg:-)

Kathrin sa...

Hei. Fin og veldig praktisk hylle. Er det ikke flotters å kjøpe det så billig? Får en sånn herlig frydsfølelse når jeg finner ting som andre ikke ser verdien i..... det blir jo nesten gratis. Hvis de hadde sett hvor fin den blir hjemme hos deg, spørs det om de hadde skrudd opp prisen litt. Hi, hi... loppemarked er herlig!

kreoline sa...

Kupp, en sjarmerende hylle for 50 kr, blir nok flott på veggen. Ha en fin helg Line. :)

Anniche sa...

Hei Line
50? Det var jo virkelig et kupp! Så den var du heldig med ja, kommer til å bli kjempe fint. Jeg har en hel haug av de som skal ut i butikken, planen var at jeg skulle male de først ...hehe, men det var dette med tid da!

Klem og GOD HELG!

Pia sa...

Hej!Det var verkligen en bra affär..och att måla den vit kommer bli jättefint!! trevlig helg...

Solstad sa...

Så heldig du var da !! Jeg er også på utkikk etter ei sånn, prøver å få min mann til å snikre ei men....? :)
Din blir helt sikkert kjempefin.

Ingrid sa...

Det var jo et bra kupp! Den blir nok skikkelig koselig når du får den på plass! :o) Ha en fin søndag!

maloppa sa...

Vilken bra ide att använda den till böcker, jättesmart och vilket kap jämfört med att köpa färdigmålad...

Sarah sa...

Ja det var virkelig et kup. Jeg ville gerne have sådan en til bøger.
Hav en god dag i morgen.