23.1.07


se her går det fremover!!!

Det er nesten lidelsesfullt å gå å vente på at det skal bli ferdig ;) vel nok om det..
***
Jeg tenkte at jeg skulle fortelle om et produkt som jeg kom over på nettet i dag.
Vi er jo flere som er hyppige brukere av iron-on bilder.
Jeg har ikke vært spesielt fornøyd med den plastikk kvaliteten dette gir.
Det finnes et produkt som heter Bubble Jet Set 2000 .
Det virker slik at en kan skrive ut bilder rett på stoffet ( ikke laserskriver)
Du kan lese mer om det på linken.
Jeg har bestilt ferdige stoffark som jeg gleder meg til å teste ut !

12 kommentarer:

daisy sa...

Skjønner godt at man blir litt utålmodig..! Men så fint det blir! Flisene var virkelig lekre!
Disse stoffarkene hørtes kjempesmarte ut!

kreoline sa...

Dette blir nok flott, forstår godt det er en lidelse å vente, men alt har en ende vet du. Hvilke ark bruker du?, mine blir ikke plastikkaktige.
Får gå inn på linken å se, men jeg stryker de ikke på, har maskin som "trykker" de på, og det blir bra.

molly's heaven sa...

Så gøy med nytt bad, jeg får inn masse utrolig fine ting til bad, om et par uker i ny nettbutikk...fine fliser, og fine farger;) Gleder meg til å se sluttresultatet! Lykke til!

kreoline sa...

Maskinen er en varmpresse som presser motivet til stoffet under en temp. på ca. 150-160 grader i ca. 25 sek. De brukes til å trykke motiver på T-skirts, f.eks. reklame og lign. Men jeg lurer litt på om du bruker papir for hvitt stoff eller farvet stoff. Det for farvet stoff gir rett nok et litt mer plastikkaktig uttrykk, ikke så mye mer, men litt annerledes enn det andre.

elin1976 sa...

Badet ser flott ut.
Dere har jo kommet veldig langt.

Flisene er virkelig flotte oppe på veggen.
Liker så godt den fargen.
Nå når flisene er oppe er vel den værste jobben ferdig.

Gleder meg til å følge med videre.
Ha en fin onsdag:o)

Karna sa...

Så fint det kommer til å bli Line, ligner veldig på flisene jeg har på badet mitt oppe. Flisleggeren fikk helt hakeslepp da jeg kom med de små flisene, men ujevne kante, men det var slike jeg ville ha! :=)

Skal sjekke ut linken med en gang, jeg er heller ikke fornøyd med den plastikk kvaliteten!! Takk for tips!

Den gode feen sa...

Så fint badet blir!!! Flisene er nydelege :) Ja, slike Bubble jet ark har eg testa ut. Eller det vil sei at Ohelene testa det for meg, og eg fekk to stofftrykk med eigenvalgte motiv på. Det vart knallfint og kjempebra resultat, så det kan eg verkeleg anbefale. Posidriv har jo også erfart at Iron-on motiv bleikner i sollys, men det skal ikkje skje med Bubble jet metoden. Ha ein fin dag fortsatt, klem

For the love of country sa...

Spännande! Även om jag förstår att du är otålig, jag är likadan, fast med att bli med hus då! :)

Sol sa...

Enig med deg, det blir litt sånn plastikk-aktig.Leset at man kunne stryke over det etterpå ved å legge et ark over motivet slik at det ble matt...Det har jeg ikke prøvd,men må teste det ut. Dette ser spennende ut,gleder meg til å se hvordan det blir når du har prøvd det ;-}

Sol sa...

Badet ser forresten ut til å bli kjempefint.....lekre fliser....

Mia sa...

Oi, det går jo framover som bare det med badet ditt. Og nydelig blir det. Herlige fliser. Nå er det kanskje ikke så lenge til...

Karna sa...

Som jeg gleder meg, har til og med invilget meg 2 dagers "mors" permisjon...he,he...Skal bare koooose oss!