7.1.07

Jeg har blitt tagget av Lena og skal fortelle 6 rare ting om meg selv.

De som jeg bor sammen med ville vel si at det var veldig lett ...





* Jeg er ekstremt mørkeredd og nekter å være hjemme alene etter kl 24.00!

(ikke alltid like populært...)

* Jeg har det ikke spesielt ryddig rundt meg, men når jeg skal legge meg klarer jeg ikke å sove dersom ikke alle skuffene i kommodene på soverommet er helt lukket...hmm..

* Jeg bruker alltid ostehøvelen som smørkniv, som skje i syltetøyet osv...til visse andres irritasjon..tjihi

*Jeg kjører min Polo 1,2 som om jeg het Petter Solberg....nei ingen bøter eller ulykker til dags dato

* Bruker shopping som terapi for alt! Det er ikke nødvendigvis så dyrt...men et must å handle noe nytt

* Jeg kan ikke gå hjemmefra uten min Clarins lipbalm i lomma/vesken. Jeg kommer heller for sent til jobben eller til andre avtaler enn å måtte få tørre lepper....jeg er helt autistisk på det punktet



Oj oj så sær jeg høres ut nå da...

ja nå er det min tur til å tagge 6 nye: Anniche, Hulda, Posidriv, Katarina, Tonje og Bolina

Opps! Litt for sent oppdaget jeg at flere av dere har blitt tagget av andre, men jeg håper at dere som ikke er tagget før tar utfordringen :)

Ingen kommentarer: