12.1.07

Fremgang på badet!
Gulvet er klargjort for varmekabler og støp
..og veggene skal kles ferdig med gips plater ...... alt dette skal etter planen gjøres i dag
Det vil si at med litt flaks så skal badet flises i begynnelsen av neste uke... :)
Jeg har et håp om at jeg kan ta badet i bruk neste helg
***Jeg har fått brodermaskinen hjem og vi holder på å bli kjent ! Her er det jammen mye nytt å sette seg inn i . Min gamle maskin hadde 5 forskjellige sting valg, mens denne.. :))
Her er første prøveklut!
***
Jeg ønsker alle en deilig helg! og så får vi håpe at den lille snøen som har kommet kan få lov til å ligge litt. Alt er så lyst og pent ute nå!

13 kommentarer:

rine sa...

Hei Line,
skal jammen si det går unna med badet ditt. Så godt, så får vi håpe at du virkelig kan kose deg neste helg :)

ååå..det er så jeg får lyst til å sy jo, hadde det bare ikke vært for at jeg må sy det for hånd hvis jeg skal få et slikt resultat :)

ha en fin helg!

Karna sa...

Så langt dere er kommet allerede, deilig når det er i gang, de er IKKE begynt på garasjen min enda, grrrr skal purre dem i dag!

Er veldig mye å sette seg inn i på disse maskinene, jeg har kjøpt meg et nytt programm, og skjønner ingenting, må bare teste og teste..

Nydelig monogram og symbol dette Line!

Ha en kjempe fin helg!

anniche sa...

Hei Line.
Så spennedne med badet, det går iallefall unna! Får virkelig håpe at du kommer deg inn der neste helg, da kan du ligge i bløt og kose deg:))

Artig me dny maskin, jeg gleder meg til å se flere resultater.
Flott monogram du hadde sydd.
God helg , klem!

Hulda sa...

så herlig det må være med en sånn symaskin! Har dessverre ikke slike muligheter på min.

Tonje sa...

Så spennende=) Blir sikkert nydelig badet ditt=)
Så koslig at du har fått maskinen din nå=) Da kommer det vel masse nydelige bilder fra deg etterhvert,gleder meg=)

kreoline sa...

Øvelse gjør mester vet du, det så jo kjempebra ut. Ser veldig spennende ut med en sånn masking, kikket på en for noen år siden, men det ble ikke til at jeg kjøpte da. Bra og fort fremgang på badet, å jeg misunner deg fremdeles, men gleder meg med deg, det er jo så kjekt å spennende, så er det så herlig med et nytt og delikat bad. Skal følge med i fortsettelsen. Ha en fin helg Line, du skal vel øve på å brodere.

Huset i Hagen sa...

Så gøyt å se da! Ja her nærmer det seg ser jeg..Så fint du har brodert! Er det et sont trekk til å ha over symaskinen? Det var pent! ;0) Fikk veeeldig lyst på sonn maskin jeg også nå. :0) Ha en riktig god broderingshelg!

Huset i Hagen sa...

Så gøyt å se at det går unna med badet ditt! Det var nydelig det du har brodert med den nye maskinen din. Er det trekk over symaskinen du har laget? Det var vakkert! Ønsker deg en god broderingshelg! :0)

Mia sa...

Det går jo framover med badet, selv om du må vente i et par uker. Men tenk så deilig det skal bli når det er ferdig da.

Åh, så fint det høres ut med ny broderimaskin. Og prøvebiten (eller trekket til maskinen?) din var alldeles nydelig. Så gøy med alle de mulighetene maskinen byr på.

Ingrid sa...

Ei riktig god helg til deg også, Line! Så spennende med broderingsmaskin.. da blir det vel mye fint å se på bloggen din framover tenker jeg! :)

elin1976 sa...

Hei line

Det ser ut som badet deres blir kjempefint. Gleder meg til å se hvordan det blir til slutt.

Gratulerer med ny symaskin.
Det skal bli spennende å se hva du kommer til å trylle frem nå av de flotteste saker nå.(Veskene dine er bare helt nyyydelige)
Gleder meg. Klem fra Elin:o)

daisy sa...

Så spennende med oppussing! Gleder meg til å se hvordan det blir når det er ferdig, ser kjempeflott ut!
Så arti med ny symaskin! Det blir nok flere flotte vesker fra deg framover! :)

Håper du har hatt en flott lørdagskveld!

Sanna sa...

Å skal bli så spennende å se hvordan badet blir når det er ferdig. Foreløpig ser alt veldig bra ut. Kan tenke meg du gleder deg sinnsykt til å ta det i bruk. Lykke til med resten av arbeidet og ha en fin uke som kommer ;o)