17.1.07

En smart dings!
I går kjøpte jeg en smart liten sak på Expert. En nuppefjerner! Det er sikkert jeg som er litt treg ( den er jo ikke akkurat ny på markedet!) men uansett så er den veldig effektiv!
Jeg synes at strikka plagg virker fort litt slitt når de er fulle av nupper. Det gode følelsen av å eie et forholdsvis nytt plagg forsvinner fort når nuppene setter seg ;) Mine deilige Odd Molly vanter ble som nye igjen etter en omgang med nuppefjerneren. Tirsdagkveld er TV kveld for meg med programmer som Hus tilsalgs (kl.2030 på TVNorge og Grey's Anatomy (kl.21.30 på TV2). Så i går satt jeg meg godt til rette i sofakroken med alle ullplagg i huset og min nye venn!! Jeg kunne sikkert lagd en ny genser med all den ulla jeg fjernet...

6 kommentarer:

Karna sa...

Enig med deg tirsdag er en TOPP TV kveld, men har ikke fått med meg programmet "Hus til salgs" er det på TVN? Må IKKE gå glipp av noe skjønner du....

Skulle hatt en nuppefjerner jeg også, er ikke pent med gensere (eller votter :))med nupper. Kjempe stilige votter!

Ingrid sa...

Nuppefjerner er sikkert en lur dings ja! Har gått glipp av programmet "Hus til salgs" jeg også.. tidligere fulgte jeg med på en rekke interiørprogrammer, men nå trodde jeg ikke det var noen som gikk. Hvor går dette?

Mia sa...

Så smart en dings - den hadde jeg hatt bruk for, jeg også. Det er jo utrolig hvor fort de nuppene dukker opp.

Hus til salgs, ja - den pleide jeg å se på før, men har heller ikke fått med meg at den går nå (igjen).

elin1976 sa...

Jeg er nok det mange kaller TV slave.
Må ha meg meg det meste.
Derfor sitter jeg og mannen mange gangen i seperate rom.
Ikke for at det blir krangel om hva vi skal se, men jeg vil skåne han for forvirrelse.
Jeg kan nemlig se to program samtidig.
Jeg zapper frem og tilbake mellom kanalene(he-he)Syyyyk!

Nuppefjerneren er et must.

Jeg jobber med klær og noe av det første jeg lærte var at nupper kommer på klærne fordi personen som bærer klærne er veldig statisk.

Ha en fin fredag, Line.
Klem fra Elin

Karna sa...

Kan nesten ikke tro mine egne øyner, men vi har sol! Hadde nesten glemt hvordan den så ut, håper på litt mer sol utover helgen, det hadde vært deilig det!

Ha en fin helg Line!

Lena sa...

Smarte dingser får man ikke nok av, bra den funket! Er spent på å se badet ditt helt ferdig, tror det blir vakkert! Ønsker den en ritkig god helg:-)