26.1.07

badekar på soverommet!
Det er rart hva man kan bli vant til. Kjekk å ha der som klesholder ;)Badekaret har stått på soverommet vårt i ukesvis nå. (dårlig med lagringsplass her i huset)
Etter planen skal baderomsgulvet flises på mandag. Det betyr at jeg må ha bestemt meg for hvor steinflisene skal....ikke så lett det siden badekaret har buet side
Mia har et nydelig innlegg på bloggen sin i dag hvor hun deler sine hagegleder og boktips! Jeg ble så inspirert der at jeg bestilte boken hun omtaler THE JEWEL GARDEN fra Play.com med en gang.


Ha en flott helg alle sammen!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Først må jeg få gratulere som ett-års-jubileumsblogger. Trodde du hadde holdt på lengre,det virket slik da jeg oppdaget bloggen din.... pssst den er så flott.
Det badet ditt kommer til å bli utrolig flott, du har en utsøkt smak.
Ønsker deg ei kjempefin helg. Hilsen kreaLIV

Mia sa...

Heh he, det er utrolig hva men venner seg til - håper bare du ikke savner badekaret når det flytter til badet... Men det er vel kjekkest å ha det der. Håper også at du blir fornøyd med boken. Monty og Sarah har en fantastisk hage og de skriver så fint om den og om livet deres både før og nå. Og layouten til hagen er bare fantastisk. Sukk!

anniche sa...

God helg Line!Det badet ditt blir nok nydelig uansett.

Bim sa...

Oj, vilket härligt badrum du verkar få, man blir ju grön av avundsjuka! ;) Nog för att vårt på 5kvm är litet, ditt ser ju jättestort ut! Beror det på att vårt är 2,5x2,5meter? ;) Och det där kaklet/klinkers, hua. Ja, jag dreglar... Drömmer om ett ombyggt hus, ja... hihihi...
Må så gott... värmländska... kramis och glädj mig mer med byggandet och inte minst det du tillverkar. Älskar bara den där bruna med bilden på, hua...
Sjöbackas blogg

Huset i Hagen sa...

Badekaret tok seg jo faktisk veldig godt ut på soverommet da,he,he. Gleder meg til å få se badet ditt ferdig! Den boken så artig ut. God hel til deg! ;0)

Karna sa...

Skal du ha litt steinfliser og litt marmor fliser på gulvet, eller skal du kle badekaret...er visst litt lett i hodet, for jeg skjønte ikke helt dette jeg...Er ikke blond, så jeg kan ikke skylde på det heller...he,he...

Må få høre om boken etter du har fått lest litt i den, tar alltid imot gode tips!

Ha en fin lørdag!

Solstad sa...

Heisann. Nå har jeg koset meg rundt om på bloggen din, den er virkelig flott!!
Gleder meg til å se det ferdige badet.....tror det blir veldig fint, liker godt de steinene :)
Klem fra meg.

elin1976 sa...

Det nye kleskapet ditt var da flott... Nå er det vel ikke lenge til du får det ut av soverommet og inn på badet. Ønsker deg en fin helg, Line
Klem fra Elin:o)

Line sa...

Karna: Uff jeg slurvet litt i den forklaringen med fliser vs badekar..
meningen er å ha stein fliser sammen med marmor på gulvet rundt badekaret.

Karna sa...

Det kommer til å bli knall fint! Du får legge de ut på gulvet og prøve deg frem! Blir jo ikke helt likt, uten fuger, men får vel en ide...?

Kjempe spennende, gleder meg til å se ferdig resultat!

Hulda sa...

Så fint badkar dere skal ha, blir vel godt å få det ut av soverommet, tenker jeg!

Ser ut som den nye teknikken med bilder på stoff er veldig bra, tror jeg også skal bestille slike ark.

Gunhild sa...

Hei! Du har en fantastisk flott blogg. Har kikket litt bakover. Det nye kjøkkenet ditt var nydelig. Og det nye badet ditt blir nok veldig fint. Veskene du lager er utrolig flotte.
Jeg er helt ny her inne, og har akkurat oppdaget denne "verdenen".

molly's heaven sa...

Hahaha, leste nettopp kommentaren din...men det er jo ikke lenge igjen, bra du har stort soverom, 0g jeg elsker de steinflisene, de er jo helt fantastisk å gå barbeint på, en ide er jo å ta de i dusjen, hvis du skal ha det separat...men jeg tror du lager nydelig uansett;)