29.12.06

*Årets kalkun*
Kalkunen står i ovnen fylt med masse deilig stuffing!

..og bordet er dekket med ny duk, monogramserviettene fra Karna, Ostindiaserviset , hvite roser og masse stearinlys

Duken er nyinnkjøpt i dag. Den er hvit med brune striper og monogram
Merket heter Bloomingvilla, og de har masse annet lekkert i samme serien (som nok kommer til å bli suplert etterhvert)
Gøy å dekke med fiiin serviettene!

~
Nå er menyen til nyttårsaften bestemt ...

* Gratinerte Sjøkreps med Urtesmør
*And med honningglaserte grønnsaker
*Creme Brulee
...nam nam... :)

(Og stakkars skuddredde Fibi's meny bestående av 2 stk Xanor piller)

14 kommentarer:

Karna sa...

Kommer gjerne jeg og deler den menyen med dere!!

Utrolig flott dekket bord, har ikke hørt om den serien, men det MÅ sjekkes ut!

Nydelige bilder fra julen også, jeg er snart den minste i min familie også (1,70), får legge meg på strekkbenken!

Har ikke vært på salg enda (kryss i taket), men skal komme sterkt tilbake!

Kos dere meg kalkun!

Sarah sa...

Bordet ser flot ud. Så fint med dug og servietter med monogram.
Uhmmm nytårsmenuen lyder virkelig lækker...
Der forhandles ganske meget af mærket Bloomingville i danske interiørbutikker.
Hav en god dag.

Huset i Hagen sa...

For et nyyydelig dekket bord!!! Kjempefin duk og servietter! Godt nyttår og kos dere med kalkunen!

Ellie sa...

Nydelig dekket bord! Så heldig du er som har Ostindiaserviset. Det er så tidløst og flott! Menyen til nyttårsaften så kjempegod ut (Fibi er kanskje ikke helt enig i det...) Ha en fortsatt god romjul!

Lena sa...

Nydelig bord, delikat! Og menyen hørtes jo bare herlig ut, selv skal vi ha kalkun. Ha en fin nyttårsaften og GODT NYTT ÅR!

Ingrid sa...

Vakkert bord! Ønsker deg ei fin nyttårshelg!

Mia sa...

Åh, så nydelig dekket bord - og så menyen til nyttårsaften da... Koselige bilder i bloggen din (siden jeg var innom sist) av julepynt og folk og dyr. Speilet du har kjøpt var kjempefint også. Romjulsklem fra meg.

kreoline sa...

Hm, jeg la inn kommentar i går, men den har visst ikke kommet med, prøver igjen. Det var virkelig et nydelig dekket bord, nydelig duk. Menyen hørtes spennende og god ut, jeg vil nok satse på den og ikke på Fibi sin, men de stakkars dyrene denne dagen. Ha et godt nytt år Line, blir spennende å se hva du lager neste år. Klem fra meg.

Julie sa...

Får ikke opp bildene dine nå, men skal gå inn litt senere så da ser jeg dem sikkert. Ja vår Kira er også så redd for rakettene. Hun stresser veldig for tiden. Blir nok en hard dag for både henne og meg i morgen. Ønsker deg og din familie ett godt nytt år. Klem fra meg.

For the love of country sa...

Vilken mumsig meny! :) Gott nytt år!

Sanna sa...

Alt klart for en hyggelig aften. Den menyen til den store dagen i morgen høres veldig god ut. Jeg skulle gjerne være bedt i det selskapet. Kos deg masse med kjente og kjære i morgen og feire dagen med fest og salutt. Vi "blogges" i det nye året ;o)

Mmmarianne sa...

Ønsker deg et godt og kreativt nytt år, Line! Takk for mange fine bloggopplevelser i 2006!

Sarah sa...

Du ønskes glædeligt nytår herfra...

randi sa...

Oi, for ett vakkert bord du har dekket!! Det virker som du har peiling på interiør, en nytelse for øyet og være på bloggen din, estetisk og vakkert.