4.1.07

Ønsker etter jul....
I dag fikk jeg et tilbud om å kjøpe en Janome 8000 til en superpris!!!
Maskinen har stått i utstillingsvindu og vært brukt til demonstrasjon
Den er meget pent brukt med andre ord.
Håpløst å komme med det nå første uka i januar...det er vel ikke mulig å være blakkere enn jeg er nå..?!
Jeg får krysse fingrene og håpe at den ikke selges før jeg har samlet kronene
Maskinen er en brodermaskin som jeg har ønsket meg leeenge :)
-Siden jeg har fått tilbud om å selge veskene og smykkene mine i en butikk i byen ( hjelp...skummelt!) så er det kanskje tiden for en liten oppgradering av maskinparken..he-he
illustrasjonsfoto

9 kommentarer:

kreoline sa...

Å, så heldig du her. Jeg har Janome, den spesielt for quilting. Har hatt den i et par år nå, er fornøyd med den. SÅ kan jeg ikke leve uten symaskin, når den forrige var utslitt var det rett i butikken å kjøpe ny. Du må nok bare slå til, du får blogge den når den er i boks.

elin1976 sa...

Se på det som en økonomisk innvestering...Klem fra Elin:o)

anniche sa...

Kjære Line

Grattis med smykker og vesker i butikk. Det skulle da bare mangle!!
Alt du lager er så uendelig vakkert.

Krysser fingrene for at du får maskinen ...får håpe salget i butikk går så det ryker, så er den vel snart i boks:))

Lykke sa...

Jeg er imponert over de vakre tingene du lager! Hvis noen fortjener en så flott symaskin, så må det være deg.

Tonje sa...

Så koslig da=)
Du har jo laget så mye fint så det er ikke rart du fikk tilbud om det=)
Sier som elin,det er en invistrering,så du tjener det nok raskt inn igjen=)

Karna sa...

Grattis med oppdrag fra en butikk, så gøy!!

Er på god vei til å få drømmen din oppfylt du, mangler bare et lite hus i hagen til å sitte og lage noe fint i... =0)

Du får be de om å holde av maskinen til deg, så kan de heller få stille ut noe av det fine som du syr, det må de vel være interessert i?!?!

Gled deg til å få en broder maskin, er kjempe gøy!

God helg Line!

Mia sa...

Gratulerer med levering til butikk - veskene og smykkene dine er jo bare så nydelige. Håper du får til det med maskinen. Det er jo viktig med bra maskineri.

Huset i Hagen sa...

Gratulerer så mye ;0) og lykke til! Tror nok det går i orden med den symaskinen jeg :0) Jeg har tittet litt i arkivet ditt og i butikken din og er imponert over hvor mye fint du har laget. Det er så forseggjort til minste detalj. Dette er bra, stå på! Klem

Lena sa...

Gratulerer med salg av produktene dine i butikk!! Og symaskinen blir nok din skal du se:o) Jeg har TAGGET deg, se i bloggen min!