10.12.06

Nedtelling til juleferien
Neste tirsdag begynner min juleferie, og da skal jeg ikke tilbake på jobb før torsdag 4.januar...jiihuuu!!
På lillejulaften reiser vi til mine foreldres hytte på Veggli for å feire jul sammen med min bror med familie og mine foreldre. Vi feiret jul der for første gang i fjor, og det ble en herlig feiring. Snø og stemning i massevis :o)

Høststemning på hytta
Fibi prøvde å få venner sist vinterferie


vakker soloppgang til morgenkaffen
Deilig calzonepizza i bakerovnen, eller franskmannen som vi kaller den.
Alle dørene er malt med et eventyrmotiv








6 kommentarer:

anniche sa...

Hei Line!

Først, tusen takk for hyggelig hilsen på siden min! Det er så moro, og har gått unna som bare det! Har forresten en kunde som har lagt en stor ordre, men pengene lar vente på seg(så titt innom igjen, hvis hun ikke bet. så blir kanskje noen av de tingene du likte lagt ut igjen. Dessuten kommer det også mange nye varer hele tiden:)

Så, takk for info om durance produktene. Jeg er medlem i flere klubber der inne, og har sittet og skulle avbestille der inne flere kvelder....Nå kom jeg meg fort inn du! Fikk bestilt to pakker, helt avhengig jeg også!! Det var da et helt utrolig tilbud.

For en hytte du viser bilde av, og vinterlandskapet er jo bare til å bli salig av. Jeg vil ha julesnø NÅ!!!! Ikke mye som minner om vinter nå akkurat...

Ønsker deg noen herlige førjulsdager- stor klem fra Anniche

Julie sa...

For noen nydelige bilder og for en koselig hytte. Så deilig for deg med slik julefeiring. Godt også å faktisk få se snøen : = )

Sarah sa...

Utroligt flotte billeder. Det ser helt fantastisk ud. Jeg kan godt forstå du glæder dig. Gid det var mig der skulle afsted...

Anonym sa...

Så nydelige bilder fra hytta! Det høres helt herlig ut - jul med snø og med de nærmeste rundt deg. Og hytta i seg selv ser jo ut til å være en drøm. Dette blir sikkert bra.

Jeg har problemer med å legge igjen kommentar som blogger - vil ikke godta meg som en, så prøver uten..

Mia / miaslandliv.blogspot.com

Karna sa...

Får du ikke julesteming her så vet ikke jeg, for et eventyr land!

Du får jo en lang juleferie også, så da blir det vel kanskje en ski tur også da?

Ser ut som Fibi koser seg også, utrolig stilig bilde!

Ha en fin Lucia dag Line!

daisy sa...

For en herlig hytte!! Tenk å feire jul der da..! Det blir nok kjempekoselig, kan jeg tenke meg.
Ha en fin luciadag! :)