7.1.07




*Mors SPA bad*

Etter utallige synsinger om fliser har jeg endelig klart å bestemme meg ...det blir marmor i

10 *10 cm og 2,5 *2,5 cm.

Klassisk og tidløst

Fargen (den i midten til venstre) er litt kremaktig med litt hvitt

***

Jeg ønsker meg en slik matte i teak
og masse L'Occitane produkter, for de lukter nydelig

Rundt boblebadet blir det stein fliser (de lyse)

...en touch av strand og sommer
Snekker og murer starter arbeidet på tirsdag og regner med å være ferdig i løpet av 2 uker...jippiiii :))



Boblekaret
Grohe kraner


runde og høye vasker
..og alt dette skal få plass på 6,5 kvadratmeter!!!

4 kommentarer:

Bolina sa...

Hei Line.
Høres og ser ut som det blir et utrolig flott bad!!!
Kanskje du legger ut noe "før" og "etter" bilder av badet?

Angående smykkematerialet, bruker jeg fimoleire som brennes i vanlig ovn. Ellers bruker jeg perler og sølvfarget streng som accessories.

Ha en flott uke :)
Klem fra Bolina.

rine sa...

Hei :)
Heldigrisen! Jeg pusset opp badet for 7 år siden, men skulle gjerne gjort det igjen nå. Det er så mye flott, utvalget har blitt mye større. Badet ditt blir nok kjempeflott ja og de steinflisene har jammen jeg lyst på også!
Lykke til :)

Mia sa...

Åh, så flott det kommer til å bli, Line! Ser det for meg; tidløst og lekkert. Gleder meg til bilder.

Koselig at du likte hemmelig venn-gaven. Det var hyggelig å gi til deg.

Karna sa...

Kjempe tøffe fliser du har valgt ut, og deilig med boblebad!

Håper på at det kommer noen for å begynne på garasjen min i dag...

Gleder meg til å se badet ditt ferdig, for det får vi vel...?